Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Range Rover“ modelių šeima jau daugiau nei penkis dešimtmečius garsėja gausiu inovacijų kūrimo paveldu. Naujasis „
Range Rover“ pratęsė šią tradiciją: rafinuotame modelyje pritaikyta galybė technologijų, didinančių automobilio ekonomiškumą, saugumą ir užtikrinančių patogumą. Siekiant modernios prabangos, jame sklandžiai integruotos pažangios, lengvai naudojamos funkcijos.
„Naujasis „Range Rover“ yra pažangiausias kada nors pagamintas „
Land Rover“ modelis. Jame įdiegta gausybė technologijų, skirtų kiekvienam mūsų prabangaus visureigio aspektui pagerinti. Naujojo „Range Rover“ junglumo galimybės leis patirti geriausias emocijas, o pažangūs asistentai pagelbės vairuotojui kiekviename posūkyje“, – pabrėžia Justė Jarušė, „Jaguar Land Rover“ vadovė Baltijos šalims.
Intuityvioji „PiVi Pro“ informacijos ir pramogų sistema
Apdovanojimų pelniusi „Land Rover“ informacijos ir pramogų sistema „PiVi Pro“ naujajame „Range Rover“ siūloma su didžiausiu kada nors naudotu jutikliniu ekranu. Išlenktas, elegantiško dizaino, 13,1 colio skersmens ekranas puikiai dera prie salono interjero. Vairuotoją jis džiugins intuityviu visų svarbiausių automobilio funkcijų valdymu – tai sukurta pasitelkus naujausias technologijas. Dėl jų automobilio valdymas panašėja į naudojimąsi išmaniuoju telefonu.
Pirmą kartą „Land Rover“ istorijoje centrinis multimedijai skirtas ekranas turės taktilinį atsaką, kai juo besinaudojantis asmuo spustelės lietimui jautrų paviršių. Jis padidins naujojo „Range Rover“ saugumą, suteiks „PiVi Pro“ intuityvumo ir leis vairuotojams suprasti, kad automobilio sistema sureagavo į jų norus. Visa tai – nenukreipiant akių nuo kelio.
Pagal poreikius ir įpročius konfigūruojamas informacijos ir pramogų sistemos ekranas leidžia 90 proc. visų reikalingų funkcijų pasiekti vos dviem paspaudimais, o naudojantis išmaniuoju telefonu jau įprasti tapę gestai, veiksiantys ir šiame ekrane, leis paprasčiau naviguoti po automobilio meniu parinktis.
Pažangi sistema naudoja dvi integruotas „eSIM“ korteles, padedančias modelio programinei įrangai atsinaujinti per nuotolį kur kas greičiau ir be jokių interneto, reikiamo kitoms programėlėms veikti, trukdžių.
Nenutraukiama išmaniųjų telefonų integracija
Naujajame „Range Rover“ suteikta galimybė naudotis „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ programomis belaidžiu būdu – be jokių papildomų laidų. Abi šios sistemos pradeda veikti, kai išmanusis telefonas įkraunamas per naujojo „Range Rover“ 15 W galios belaidžio įkrovimo sistemą.
Išmaniojo telefono įkrovai skirta vieta centrinėje konsolėje pakankamai erdvi, kad joje tilptų net didžiausi įrenginiai, o įkrauti galima bet kurį telefoną, palaikantį „Qi“ belaidžio įkrovimo standartą. Integruotas signalo stiprintuvas užtikrina neprilygstamą skambučių kokybę, o įkrauti skirtoje vietoje veikia aktyvi aušinimo sistema, sauganti įrenginius nuo perkaitimo.
Junglumo galimybėmis gali mėgautis kiekvienas automobilio keleivis, mat įkrovimo vietos įrengtos greta kiekvienos sėdynės – „Range Rover“ turi iki aštuonių USB-C įkrovimo jungčių. Be to, keleiviams, sėdintiems antroje sėdynių eilėje, suteikta galimybė naudotis 60 W galios USB-C įkrovimo jungtimi, leidžiančia įkrauti ir nešiojamojo kompiuterio bateriją. Belaidžio interneto ryšio prieiga automobilyje gali naudotis iki aštuonių įrenginių vienu metu.
Skaitmeniniai LED žibintai su vaizdo projekcijomis
Naujasis „Range Rover“ gali nustebinti apšvietimo galimybėmis – čia sumontuoti galingi skaitmeniniai LED šviesos diodų žibintai, kurių skleidžiamas šviesos spindulys apšviečia kelią net 500 metrų atstumu. Žibintai yra išskirtinė šio modelio dizaino detalė, o bendrą vaizdą padeda sukurti išsiskiriančios dienos šviesos lempos, animuoti posūkių signalai, adaptyvieji priekiniai žibintai ir vaizdo projekcijų technologija.
Visa tai naujame visureigyje įrengtus žibintus paverčia moderniausiais kada nors į „Land Rover“ modelį montuotais apšvietimo įtaisais.
Adaptyviojoje priekinio apšvietimo sistemoje įdiegta dinaminė šviesos projekcijos technologija, kuri padeda optimizuoti skleidžiamos šviesos spindulį, jį suformuoti ir preciziškai pritaikyti prie važiavimo sąlygų, kaip antai automobilio greičio, aplinkos, eismo situacijos.
Kiekviename žibinte yra 1,2 mln. atskirai kontroliuojamų skaitmeninių mikroveidrodžių (DMD), suteikiančių daugiau šviesos kontrolės galimybių nei bet kada anksčiau. Tai leidžia išmaniajai tolimųjų šviesų valdymo sistemai suformuoti iki 16 skirtingų šešėlių, saugančių kitus eismo dalyvius nuo akinimo kelyje. Pažangi technologija padeda tiksliai nukreipti šviesos spindulį nuo kitų objektų kelyje ir visuomet užtikrinti ryškiausią apšvietimą.
Išmaniosios apšvietimo sistemos naudojami „eHorizon“ navigacijos sistemos duomenys leidžia nustatyti kelio reljefą, artėjančius posūkius bei sankryžas. Šie duomenys susiejami su informacija, gaunama vertinant automobilio judėjimo greitį, pokrypį ir vairo jutiklių duomenis tam, kad būtų pasirinktos tinkamiausios parinktys – nuo „Užmiesčio“, „Miesto“, „Greitkelio“ iki „Prastų oro sąlygų“ – ir atitinkamai būtų pritaikytas šviesų spindulys.
Nuotolinio parkavimo asistentas
Naujajame „Range Rover“ vairuotojais rūpinamasi taip, kaip niekuomet anksčiau – nuotolinis parkavimo asistentas (angl. „Remote Parking Assist“) patogumą kilsteli į naują lygį. Jis leidžia prabangiam visureigiui įvažiuoti į stovėjimo vietą ir išvažiuoti iš jos tuo metu, kai vairuotojas vyksmą stebi išlipęs iš automobilio. Tai ypač patogu tuomet, kai tenka naudotis ankštomis stovėjimo vietomis miestuose ar spraustis pro siaurus vartus.
Vairuotojai šią funkciją gali aktyvuoti „PiVi Pro“ sistemoje ir nurodyti, kurią iš galimų stovėjimo vietų naudoti. Išskiriamos siauros vietos, į kurias galima įvažiuoti tik pasitelkus nuotolinio parkavimo asistentą, tuomet vairuotojas gali išlipti iš automobilio ir užbaigti manevrą naudodamasis programėle. Ši sistema sukurta taip, kad veiktų vairuotojui esant nuo automobilio ne toliau nei tris metrus.
Šis asistentas papildo naujausios kartos automobilio statymo pagalbos sistemą. Jis gali padėti automatiškai pastatyti transporto priemonę lygiagrečiose ir statmenose stovėjimo vietose.
Intuityvesnė nei kada nors anksčiau sistema naudoja 12 ultragarsinių jutiklių ir keturias erdvinio vaizdo kameras, kad surastų tinkamas stovėjimo vietas netgi automobiliui riedant iki 30 km/val. greičiu. Automobiliui pastatyti tinkamos vietos pažymimos centriniame jutikliniame ekrane, o vairuotojui telieka pasirinkti, kur jis nori palikti automobilį.
Galinio susidūrimo prevencijos sistema (angl. „Rear Collision Monitor“) drauge su keleivių apsaugos asistentu sukurti pritaikius jau esamas saugos technologijas. Šioms sistemoms naudojami priekiniai ir užpakaliniai automobilio kampuose įtaisyti radarai, kurie gali nustatyti susidūrimo riziką 70 metrų atstumu nuo transporto priemonės ir perspėti keleivius prieš parengiant automobilį išvengti susidūrimo.
Vairuotojo pagalbininkų paketas apima adaptyviąją pastovaus greičio palaikymo sistemą kartu su vairavimo asistentu, vairuotojo būklės stebėjimo sistemą, aklųjų zonų bei eismo už automobilio stebėjimo sistemas, kurios įdiegtos jau standartinę įrangą turinčiame modelyje.
Vairuotojo būklės stebėjimo sistema gali sustabdyti naująjį „Range Rover“, jei vairuotojas nereaguoja į gausybę regimųjų signalų ir garsinių perspėjimų. Išmanioji technologija nustato, ar vairuotojo rankos yra ant vairo, ir išlaiko automobilį eismo juostoje, kol šį galiausiai visiškai sustabdo.
Naujojo „Land Rover Range Rover“ premjera Baltijos šalyse laukia 2022-ųjų sausį.
„Range Rover“ modelių šeima jau daugiau nei penkis dešimtmečius garsėja gausiu inovacijų kūrimo paveldu. Naujasis „
Range Rover“ pratęsė šią tradiciją: rafinuotame modelyje pritaikyta galybė technologijų, didinančių automobilio ekonomiškumą, saugumą ir užtikrinančių patogumą. Siekiant modernios prabangos, jame sklandžiai integruotos pažangios, lengvai naudojamos funkcijos.
„Naujasis „Range Rover“ yra pažangiausias kada nors pagamintas „
Land Rover“ modelis. Jame įdiegta gausybė technologijų, skirtų kiekvienam mūsų prabangaus visureigio aspektui pagerinti. Naujojo „Range Rover“ junglumo galimybės leis patirti geriausias emocijas, o pažangūs asistentai pagelbės vairuotojui kiekviename posūkyje“, – pabrėžia Justė Jarušė, „Jaguar Land Rover“ vadovė Baltijos šalims.
Intuityvioji „PiVi Pro“ informacijos ir pramogų sistema
Apdovanojimų pelniusi „Land Rover“ informacijos ir pramogų sistema „PiVi Pro“ naujajame „Range Rover“ siūloma su didžiausiu kada nors naudotu jutikliniu ekranu. Išlenktas, elegantiško dizaino, 13,1 colio skersmens ekranas puikiai dera prie salono interjero. Vairuotoją jis džiugins intuityviu visų svarbiausių automobilio funkcijų valdymu – tai sukurta pasitelkus naujausias technologijas. Dėl jų automobilio valdymas panašėja į naudojimąsi išmaniuoju telefonu.
Pirmą kartą „Land Rover“ istorijoje centrinis multimedijai skirtas ekranas turės taktilinį atsaką, kai juo besinaudojantis asmuo spustelės lietimui jautrų paviršių. Jis padidins naujojo „Range Rover“ saugumą, suteiks „PiVi Pro“ intuityvumo ir leis vairuotojams suprasti, kad automobilio sistema sureagavo į jų norus. Visa tai – nenukreipiant akių nuo kelio.
Pagal poreikius ir įpročius konfigūruojamas informacijos ir pramogų sistemos ekranas leidžia 90 proc. visų reikalingų funkcijų pasiekti vos dviem paspaudimais, o naudojantis išmaniuoju telefonu jau įprasti tapę gestai, veiksiantys ir šiame ekrane, leis paprasčiau naviguoti po automobilio meniu parinktis.
Pažangi sistema naudoja dvi integruotas „eSIM“ korteles, padedančias modelio programinei įrangai atsinaujinti per nuotolį kur kas greičiau ir be jokių interneto, reikiamo kitoms programėlėms veikti, trukdžių.
Nenutraukiama išmaniųjų telefonų integracija
Naujajame „Range Rover“ suteikta galimybė naudotis „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ programomis belaidžiu būdu – be jokių papildomų laidų. Abi šios sistemos pradeda veikti, kai išmanusis telefonas įkraunamas per naujojo „Range Rover“ 15 W galios belaidžio įkrovimo sistemą.
Išmaniojo telefono įkrovai skirta vieta centrinėje konsolėje pakankamai erdvi, kad joje tilptų net didžiausi įrenginiai, o įkrauti galima bet kurį telefoną, palaikantį „Qi“ belaidžio įkrovimo standartą. Integruotas signalo stiprintuvas užtikrina neprilygstamą skambučių kokybę, o įkrauti skirtoje vietoje veikia aktyvi aušinimo sistema, sauganti įrenginius nuo perkaitimo.
Junglumo galimybėmis gali mėgautis kiekvienas automobilio keleivis, mat įkrovimo vietos įrengtos greta kiekvienos sėdynės – „Range Rover“ turi iki aštuonių USB-C įkrovimo jungčių. Be to, keleiviams, sėdintiems antroje sėdynių eilėje, suteikta galimybė naudotis 60 W galios USB-C įkrovimo jungtimi, leidžiančia įkrauti ir nešiojamojo kompiuterio bateriją. Belaidžio interneto ryšio prieiga automobilyje gali naudotis iki aštuonių įrenginių vienu metu.
Skaitmeniniai LED žibintai su vaizdo projekcijomis
Naujasis „Range Rover“ gali nustebinti apšvietimo galimybėmis – čia sumontuoti galingi skaitmeniniai LED šviesos diodų žibintai, kurių skleidžiamas šviesos spindulys apšviečia kelią net 500 metrų atstumu. Žibintai yra išskirtinė šio modelio dizaino detalė, o bendrą vaizdą padeda sukurti išsiskiriančios dienos šviesos lempos, animuoti posūkių signalai, adaptyvieji priekiniai žibintai ir vaizdo projekcijų technologija.
Visa tai naujame visureigyje įrengtus žibintus paverčia moderniausiais kada nors į „Land Rover“ modelį montuotais apšvietimo įtaisais.
Adaptyviojoje priekinio apšvietimo sistemoje įdiegta dinaminė šviesos projekcijos technologija, kuri padeda optimizuoti skleidžiamos šviesos spindulį, jį suformuoti ir preciziškai pritaikyti prie važiavimo sąlygų, kaip antai automobilio greičio, aplinkos, eismo situacijos.
Kiekviename žibinte yra 1,2 mln. atskirai kontroliuojamų skaitmeninių mikroveidrodžių (DMD), suteikiančių daugiau šviesos kontrolės galimybių nei bet kada anksčiau. Tai leidžia išmaniajai tolimųjų šviesų valdymo sistemai suformuoti iki 16 skirtingų šešėlių, saugančių kitus eismo dalyvius nuo akinimo kelyje. Pažangi technologija padeda tiksliai nukreipti šviesos spindulį nuo kitų objektų kelyje ir visuomet užtikrinti ryškiausią apšvietimą.
Išmaniosios apšvietimo sistemos naudojami „eHorizon“ navigacijos sistemos duomenys leidžia nustatyti kelio reljefą, artėjančius posūkius bei sankryžas. Šie duomenys susiejami su informacija, gaunama vertinant automobilio judėjimo greitį, pokrypį ir vairo jutiklių duomenis tam, kad būtų pasirinktos tinkamiausios parinktys – nuo „Užmiesčio“, „Miesto“, „Greitkelio“ iki „Prastų oro sąlygų“ – ir atitinkamai būtų pritaikytas šviesų spindulys.
Nuotolinio parkavimo asistentas
Naujajame „Range Rover“ vairuotojais rūpinamasi taip, kaip niekuomet anksčiau – nuotolinis parkavimo asistentas (angl. „Remote Parking Assist“) patogumą kilsteli į naują lygį. Jis leidžia prabangiam visureigiui įvažiuoti į stovėjimo vietą ir išvažiuoti iš jos tuo metu, kai vairuotojas vyksmą stebi išlipęs iš automobilio. Tai ypač patogu tuomet, kai tenka naudotis ankštomis stovėjimo vietomis miestuose ar spraustis pro siaurus vartus.
Vairuotojai šią funkciją gali aktyvuoti „PiVi Pro“ sistemoje ir nurodyti, kurią iš galimų stovėjimo vietų naudoti. Išskiriamos siauros vietos, į kurias galima įvažiuoti tik pasitelkus nuotolinio parkavimo asistentą, tuomet vairuotojas gali išlipti iš automobilio ir užbaigti manevrą naudodamasis programėle. Ši sistema sukurta taip, kad veiktų vairuotojui esant nuo automobilio ne toliau nei tris metrus.
Šis asistentas papildo naujausios kartos automobilio statymo pagalbos sistemą. Jis gali padėti automatiškai pastatyti transporto priemonę lygiagrečiose ir statmenose stovėjimo vietose.
Intuityvesnė nei kada nors anksčiau sistema naudoja 12 ultragarsinių jutiklių ir keturias erdvinio vaizdo kameras, kad surastų tinkamas stovėjimo vietas netgi automobiliui riedant iki 30 km/val. greičiu. Automobiliui pastatyti tinkamos vietos pažymimos centriniame jutikliniame ekrane, o vairuotojui telieka pasirinkti, kur jis nori palikti automobilį.
Galinio susidūrimo prevencijos sistema (angl. „Rear Collision Monitor“) drauge su keleivių apsaugos asistentu sukurti pritaikius jau esamas saugos technologijas. Šioms sistemoms naudojami priekiniai ir užpakaliniai automobilio kampuose įtaisyti radarai, kurie gali nustatyti susidūrimo riziką 70 metrų atstumu nuo transporto priemonės ir perspėti keleivius prieš parengiant automobilį išvengti susidūrimo.
Vairuotojo pagalbininkų paketas apima adaptyviąją pastovaus greičio palaikymo sistemą kartu su vairavimo asistentu, vairuotojo būklės stebėjimo sistemą, aklųjų zonų bei eismo už automobilio stebėjimo sistemas, kurios įdiegtos jau standartinę įrangą turinčiame modelyje.
Vairuotojo būklės stebėjimo sistema gali sustabdyti naująjį „Range Rover“, jei vairuotojas nereaguoja į gausybę regimųjų signalų ir garsinių perspėjimų. Išmanioji technologija nustato, ar vairuotojo rankos yra ant vairo, ir išlaiko automobilį eismo juostoje, kol šį galiausiai visiškai sustabdo.
Naujojo „Land Rover Range Rover“ premjera Baltijos šalyse laukia 2022-ųjų sausį.