• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Porsche“ plečia hibridinių automobilių gamą. Naujasis „Cayenne E-Hybrid“ visureigis užtikrina geriausias klasėje dinamines savybes, maksimalų efektyvumą, o jo praktiškumas išlieka aukščiausiame lygyje.
Trijų litrų darbinio tūrio V6 variklis (250 kW/340 AG) visureigyje sujungtas su elektriniu (100 kW/136 AG), o bendra sistemos galia – 340 kW (462 AG). Didžiausias sukimo momentas – net 700 Nm ir dėl išskirtinių technologijų jis pasiekiamas prie labai žemų variklio apsisukimų.
„Ankstesnės kartos „Cayenne“ hibridinis modelis buvo populiarus įvairiose rinkose. Klientai puikiai įvertino šį derinį – juk jis sportiškas kaip ir visi „Porsche“, praktiškas kaip pats geriausias visureigis ir ekologiškas tarsi elektromobilis. Dabartinis „Cayenne E-Hybrid“ tokių automobilių kartelę pakelia dar aukščiau, o tuo greitai galės įsitikinti ir šio visureigio gerbėjai Lietuvoje“, – teigia Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė.
Kartu su naujojo hibridinio „Cayenne“ pasirodymu, „Porsche“ praplėtė ir kitų modelių papildomos įrangos sąrašą. Dabar „Porsche“ galima užsisakyti projekcinį ekraną, atvaizduojantį pagrindinius kelionės duomenis ant priekinio stiklo, masažines sėdynes, šildomą priekinį stiklą, išmanią „Porsche InnoDrive“ sistemą su adaptyvia kruizo kontrole, nuotoliniu būdu valdomą salono šildymą bei naujo dizaino 22 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankius.

„Porsche“ plečia hibridinių automobilių gamą. Naujasis „Cayenne E-Hybrid“ visureigis užtikrina geriausias klasėje dinamines savybes, maksimalų efektyvumą, o jo praktiškumas išlieka aukščiausiame lygyje.
Trijų litrų darbinio tūrio V6 variklis (250 kW/340 AG) visureigyje sujungtas su elektriniu (100 kW/136 AG), o bendra sistemos galia – 340 kW (462 AG). Didžiausias sukimo momentas – net 700 Nm ir dėl išskirtinių technologijų jis pasiekiamas prie labai žemų variklio apsisukimų.
„Ankstesnės kartos „Cayenne“ hibridinis modelis buvo populiarus įvairiose rinkose. Klientai puikiai įvertino šį derinį – juk jis sportiškas kaip ir visi „Porsche“, praktiškas kaip pats geriausias visureigis ir ekologiškas tarsi elektromobilis. Dabartinis „Cayenne E-Hybrid“ tokių automobilių kartelę pakelia dar aukščiau, o tuo greitai galės įsitikinti ir šio visureigio gerbėjai Lietuvoje“, – teigia Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė.
Kartu su naujojo hibridinio „Cayenne“ pasirodymu, „Porsche“ praplėtė ir kitų modelių papildomos įrangos sąrašą. Dabar „Porsche“ galima užsisakyti projekcinį ekraną, atvaizduojantį pagrindinius kelionės duomenis ant priekinio stiklo, masažines sėdynes, šildomą priekinį stiklą, išmanią „Porsche InnoDrive“ sistemą su adaptyvia kruizo kontrole, nuotoliniu būdu valdomą salono šildymą bei naujo dizaino 22 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Cayenne E-Hybrid_1


Puikios dinaminės savybės
„Cayenne E-Hybrid“ hibridinės sistemos galia įspūdinga – 462 AG ir 700 Nm. Tokie duomenys leidžia dideliam visureigiui nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 5 sekundes ir pasiekti didžiausią 253 km/val. greitį.
Vien elektra jis gali nuvažiuoti 44 km ir įsibėgėti iki 135 km/val., tad prabangus bei sportiškas visureigis gali tapti ekologišku elektromobiliu net gyvenant užmiestyje.
Testuojant pagal NEDC (New European Driving Cycle) metodiką, vidutinės tokio modelio degalų sąnaudos, priklausomai nuo naudojamų padangų, siekia 3,2–3,4 l/100 km. Naudojant tik elektrinį variklį, sąnaudos yra 20,6–20,9 kWh/100 km.

REKLAMA

Cayenne E-Hybrid_2


„918 Spyder“ technologija
Naujas dalykas šiame visureigyje – iš greičiausio „Porsche“ serijinės gamybos automobilio, sportinio „918 Spyder“ perimta galios perdavimo strategija. Elektrinis variklis čia naudojamas ne tik ekonomiškumui, bet ir kaip papildomas trumpalaikis galios šaltinis. Tai reiškia, kad didžiausias „Cayenne E-Hybrid“ sukimo momentas visada pasiekiamas vos spustelėjus akceleratoriaus pedalą ir važiuojant bet kokiu greičiu.
Galimybė akimirksniu pasiekti didžiausią sukimo momentą leidžia automobiliu važiuoti dar dinamiškiau ir mėgautis kiekviena vairavimo akimirka. „Sport“ ir „Sport Plus“ režimuose praktiškai visa baterijos energija gali būti panaudota kaip papildomas trumpalaikis galios šaltinis. Kituose režimuose elektrinė pavara naudojama siekiant didžiausio važiavimo efektyvumo.
„Porsche“ visiškai perdarė „Cayenne“ hibridinės pavaros sistemą. Naujajame modelyje skiriamoji sankaba yra valdoma elektromechaniniu būdu, o tai užtikrina maksimaliai greitą reakciją įjungiant benzininį ar elektrinį variklį. Tai padidina visureigio sportiškumą ir leidžia bet kada mėgautis hibridinės sistemos suteikiamu sukimo momentu.
Naujoji aštuonių laipsnių „Tiptronic S“ transmisija yra sukurta specialiai „Cayenne“ automobilių gamai. Ji užtikrina dar komfortiškesnį važiavimą ir sklandesnį pavarų perjungimą.

REKLAMA
REKLAMA

Cayenne E-Hybrid_5


Talpesnė baterija
Viena didžiausių naujovių naujame „Cayenne E-Hybrid“ – padidėjusi baterijos talpa. Ji išaugo nuo 10,8 iki 14,1 kWh ir būtent tai leidžia nuvažiuoti tokį didelį atstumą viena įkrova – 44 km. Ji įmontuota automobilio galinėje dalyje ir neturi įtakos antroje sėdynių eilėje sėdinčių žmonių erdvei.
Skysčiu aušinama baterija gali būti įkrauta per 7,8 val. iš buitinio elektros lizdo (230 V). Vidutinio galingumo įkrovimo stotelėje baterija visiškai užpildyta būtų per 2,3 val.
Krovimo procesą galima valdyti išmaniajam telefonui skirta „Porsche Connect“ programėle, ją galima naudoti ir nuotoliniu būdu norint atvėsinti ar pašildyti automobilio saloną. Navigacijos maršruto sudėliojimas pagal įkrovimo stoteles – dar viena patogi programėlės funkcija.
Pasak Vilniaus „Porsche“ centro direktorės R. Klimavičiūtės, naująjį „Cayenne E-Hybrid“ jau galima užsisakyti Lietuvoje. Automobilio kaina prasideda nuo 91 113 Eur su PVM. Pirmieji hibridiniai „Cayenne“ į Lietuvą atvyks šių metų liepą.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų