Daugiau galios – daugiau greičio
Naujieji „911 Turbo“ savo šeimininkams pasiūlys 3,745 kubinių centimetrų darbinio tūrio variklį pasiekiantį beveik 580 arklio galių ir net 750 Nm sukimo momentą. Palyginus su ankstesnės kartos modeliu, naujojo galia padidėjo 40 arklio galių, o sukimo momentas 90 Nm. Variklio galia į ratus perduodama per aštuonių pavarų, dvigubos sankabos PDK pavarų dėžę, o toks derinys užtikrina, kad tiek „911 Turbo“ kupė, tiek ir kabrioletas, nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per mažiau nei magiška automobilių pasaulyje laikomą trijų sekundžių laiko žymę – 2,8 sekundės.
Tokių techninių charakteristikų pavyko pasiekti sumontavus du simetriškus VTG turbokompresorius, kurie aprūpinti elektronikos valdomais viršslėgio vožtuvais. Taip pat patobulinta oro aušinimo sistema, o degalų įpurškimą užtikrina piezo purkštukai. Visa tai užtikrina greitesnę variklio reakciją į akceleratoriaus paspaudimą ir pagerina sukimo momento charakteristikas.
Efektyvesnį variklio galios išnaudojimą užtikrina aktyvi visų varančiųjų ratų sistema PTM, kuri nuo šiol į priekinius „911 Turbo“ ratus gali pasiųsti daugiau galios nei anksčiau.
Sportiškesnis ir tikslesnis valdymas
Nuo šiol „911 Turbo“ bus siūlomas su galimybe pasirinkti vieną iš dviejų važiuoklės variantų. Standartinė PASM važiuoklė užtikrina puikų balansą tarp sportiškumo ir komforto. Papildomai užsakoma 10 milimetrų žemesnė, standesnė ir elektronikos pagalba reguliuojama sportinė važiuoklė sustiprins sportiškąją automobilio pusę ir užtikrins geresnį sukibimą posūkius įveikiant dideliu greičiu, ypač išnaudojant „911 Turbo“ galimybes lenktynių trasoje.
Papildomai bus galima užsisakyti hidraulinį PDCC stabilizatorių, kuris dar labiau pagerins sukibimą su kelio danga, o papildomai užsakomi PCCB keraminiai stabdžių diskai, kartu su dešimties cilindrų stabdžių apkabomis, pagerins „911 Turbo“ stabdymo efektyvumą ir suteiks dar aštresnius pojūčius vairuojant.
Raumeningesnė išvaizda
Palyginus su ankstesnės kartos modeliu, naujasis „Porsche 911 Turbo“ tapo 45 milimetrais platesnis priekyje, o gale praplatėjo 20 milimetrų ir nuo šiol yra lygiai 190 centimetrų pločio. Tai dar labiau pabrėžia šio modelio sportišką prigimtį.
Kitos išskirtinės naujojo „911 Turbo“ išorės savybės yra susijusios su patobulinta adaptyviąją aerodinamika. Automobilio priekyje yra elektronikos valdomos oro aušinimo sklendės, didesnis aktyvus priekinis oro aptakas ir žymiai didesnis reguliuojamas oro aptakas gale. Šalia galinių ratų arkų esančios angos bus skirtos variklio oro įsiurbimui, o ne variklio aušinimui, kaip tai buvo ankstesniuose modeliuose. Oro tarpinių aušintuvų angos dabar yra tiesiai po galiniu dangčiu.
Priekyje standartiškai montuojami „LED PDLS Plus“ žibintai. „911 Turbo“ galinėje dalyje išsiskiria vientisas LED žibintas, kartu su galinio dangčio grotelėmis papuoštomis sidabrinėmis apdailos juostelėmis.
Nuo šiol „911 Turbo“ pirkėjai galės rinktis ir papildomus „Lightweight Design“ ir „Sport“ paketus. Pasirinkę „Lightweight Desing“, „911 Turbo“ kupė modelių pirkėjai savo automobilius palengvins 30 kilogramų. Pasirinkę ir „Sport“ paketą, galės išryškinti kai kuriuos elementus, kurie galės būti juodos spalvos arba pagaminti iš anglies pluošto, taip pat ir išskirtinius „Exclusive Design“ galinius žibintus.
Klasikinis interjeras pripildytas naujausių technologijų
Naujų „Porsche 911 Turbo“ kupė ir kabrioletų vairuotojai viduje ras viską, ką ir puikiai pažįstamame „Carrera“ modelyje. Tai reiškia, kad vairuotojas ir keleiviai mėgausis aukščiausios kokybės medžiagomis ir surinkimu, todėl net ir kasdienės kelionės bus komfortiškos ir lydimos subtilios prabangos, kuri persipina su betarpišku „Porsche“ sportiškumu ir technologijomis.
Centrinėje konsolėje sumontuotas 10,9 colio lietimui jautrus ekranas, kuris veikia be delsimo, o dėka atnaujintos architektūros, visas funkcijas galima valdyti lengvai ir neblaškant dėmesio nuo pagrindinės užduoties – vairavimo. Prie vairo jaustis ypač patogiai leidžia 14 krypčių, elektra reguliuojamos sėdynės, o sportiškumo pojūtį sustiprina „Sport Chrono“ paketas ir sportiškas GT vairas su bėgių perjungimo svirtelėmis. Standartiškai į „911 Turbo“ montuojama aukštos kokybės „BOSE Suround Sound System“ garso sistema, tačiau papildomai galima užsisakyti aukščiausio lygio „Burmaster High-End“ garso įrangą.
Savo automobilius pirkėjai galės paversti dar individualesniais užsisakę tokią papildomą įrangą kaip „Porsche InnoDrive“ su adaptyvia greičio palaikymo sistema, nukrypimo nuo važiavimo linijos asistentą su ženklų stebėjimo funkcija ar naktinio matymo sistemą.
Šių automobilių kainos Lietuvoje prasideda nuo 187 910 Eur.