• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujasis „Nissan NP300 Navara" keičia standartus vienos tonos pikapų sektoriuje. Šiame automobilyje įkūnyta geriausia „Nissan" praktika kuriant pirmaujančius rinkoje crossover modelius ir daugiau nei 80 metų siekianti patirtis gaminant tvirtus ir sumaniai sukonstruotus komercinius automobilius.

Naujasis „Nissan NP300 Navara" keičia standartus vienos tonos pikapų sektoriuje. Šiame automobilyje įkūnyta geriausia „Nissan" praktika kuriant pirmaujančius rinkoje crossover modelius ir daugiau nei 80 metų siekianti patirtis gaminant tvirtus ir sumaniai sukonstruotus komercinius automobilius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Aukštesnio lygio komfortas, rafinuotesni sprendimai „NP300 Navara" yra naujojo pikapo pagrindiniai bruožai. Naujasis modelis yra visapusiškai atnaujinta versija, išsiskirianti tvirta važiuokle su pritaikytomis keliomis inžinerinėmis naujovėmis važiavimo charakteristikoms pagerinti ir didesniam funkcionalumui užtikrinti. Naujasis „NP300 Navara", perėmęs dalį genų iš etalonu tapusių lengvųjų visureigių - klasėje pirmaujančių „Qashqai", „X-Trail" ir „Juke", brėžia naujas gaires pikapų rinkoje: jis pasižymi lengviesiems automobiliams būdingu dizainu, komfortu ir kokybe, taip pat pirmąkart klasėje pasirodančiomis technologijomis.

REKLAMA

Naujasis „NP300 Navara" gali pasigirti ir gamintojo suteikiama 5 metų arba 160 000 km ridos garantija. Tokios trukmės garantija pikapų rinkoje siūloma pirmąkart.



136270_1_5


Važiavimo savybės ir valdymas


Aukštesnė kokybė ir crossover automobiliams būdinga vairavimo patirtis buvo pagrindinis orientyras kuriant naująjį „NP300 Navara". Siekdami įdiegti šiuos patobulinimus ir nesumažinti pravažumo bekelėje, „Nissan" inžinieriai „Double Cab" modelyje pritaikė naują galinę penkių svirčių pakabos sistemą, kuri lemia komfortiškesnį važiavimą ir geresnį valdymą. Be to, ji yra 20 kg lengvesnė už ankstesniąją lakštinių lingių pakabą.

REKLAMA
REKLAMA

„King Cab" modeliuose montuojama gerokai patobulinta lakštinių lingių pakaba. Naujoji versija ne tik 7 kg lengvesnė už senąją. Dėl atnaujintos pakabos 3,1 proc. padidėjo „King Cab" užvažiavimo kampas ir sumažėjo išorinio triukšmo lygis.


Technologijos


Kartu su „Nissan" inovatyviais sprendimais, naujasis „NP300 Navara" pristato visą seriją naujų automobilinių technologijų. Siūlydamas pažangiausias technologijas už prieinamą kainą, jis diktuoja naujus standartus pikapų sektoriuje, kuriame naujausia komforto ir saugos įranga paprastai prigyja lėčiau. Gerai žinoma crossover modelių saugos įranga - aplinkinio vaizdo ir priekinė avarinio stabdymo sistemos (FEB) - yra visiškai naujos technologijos pikapų rinkoje. Dar didesniam saugumui ir komfortui užtikrinti naujajame pikape komplektuojama pastovaus greičio palaikymo sistema bei pagalbinės važiavimo įkalne ir nuokalne sistemos (HDC ir HSA), specialiai sukurtos „NP300 Navara" vairuotojų reikmėms, taip pat beraktė įlipimo sistema, galinio vaizdo kamera ir statymo jutikliai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


136266_1_5


Vidus


Iš pagrindų atnaujintoje kabinoje ir vairuotojas, ir keleiviai gali jaustis lyg keliaujantys pirmąja klase: čia apgalvotas kiekvienas elementas, kad būtų užtikrinta nepriekaištinga kokybė ir komfortas, maksimalus erdvumas bei praktiškumas.


Visapusiškai atnaujintas prietaisų skydelis. Jo išvaizda suteikia didesnės erdvės ir laisvės pojūtį. Siūlomos ergonomiškesnės ir labiau susikoncentruoti padedančios priekinės sėdynės su stuburo atrama. Jos sukurtos naudojant NASA įkvėptą technologiją.

REKLAMA

Į įrangos sąrašą taip pat įtraukta abiejuose modeliuose („King Cab" ir „Double Cab") komplektuojama dviejų zonų klimato kontrolės sistema, nauja galinė kabinos vėdinimo sistema ir naujo dizaino sėdynės, kad keleiviai jaustųsi dar patogiau.



136273_1_5


Išorės dizainas


Specialiai Europos rinkos reikalavimams ir poreikiams patenkinti sukurtam ir Europoje gaminamam „NP300 Navara" pikapui būdingas tvirtas ir sportiškas dizainas, sukuriantis dinamiško bei ryškaus automobilio įvaizdį. Charakteringos „Nissan" V formos radiatoriaus grotelės ir bumerango formos LED dieniniai žibintai yra skiriamieji „Nissan" dizaino elementai.

REKLAMA

Varikliai ir transmisijos


Naujasis „NP300 Navara" 2,3 l dCi variklis yra 24 proc. efektyvesnis už savo pirmtaką. Negana to, jo taršos ir kuro sąnaudų rodikliai yra mažiausi visame segmente. Siūlomi 118 kW ir 140 kW galios agregatai. Aukščiausio lygio versija komplektuojama su dviejų turbokompresorių technologija. Tai visiška naujiena pikapų sektoriuje. Ši technologija lemia ypač mažas eksploatacines išlaidas ir ženkliai mažesnį CO2 kiekį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


136277_1_5


Efektyvūs varikliai turi būti montuojami su efektyviomis transmisijomis. Naujausios kartos modeliai bus komplektuojami su dviejų arba keturių varomųjų ratų sistema. Be to, bus galima rinktis standartinę mechaninę šešių pavarų transmisiją arba automatinę septynių pavarų dėžę.


Naujasis „NP300 Navara" puikiai rieda tiek keliu, tiek bekele. Visų varomųjų ratų sistema pasižymi ankstesnės kartos sistemai būdingais privalumais ir užtikrina patikimą sukibimą važiuojant nelygiu paviršiumi.

REKLAMA

Naudingoji apkrova ir velkamoji galia


Turint omenyje, jog pikapų savininkams automobilis yra priemonė duonai užsidirbti, atitinkamai patobulintos „NP300 Navara" modelių kraulumo ir vilkimo galimybės. Naudingoji apkrova dabar viršija 1 toną, o velkamoji galia siekia 3500 kg. Taigi naujasis „NP300 Navara" yra pasirengęs sunkiausiems darbams ir didžiausiems laisvalaikio iššūkiams.

REKLAMA

Krovinių platforma - dar viena erdvė, kurioje „Nissan" pritaikė savo naujoviškus sprendimus, t. y. garsiąją „C-channel" krovinių tvirtinimo sistemą. Patvarūs krovinių fiksavimo kanalai kabinos pertvaroje ir bortų kraštuose atveria lanksčias krovinių gabenimo galimybes ir leidžia saugiai transportuoti pažeidžiamus krovinius. C formos kanalais slankiojančiais fiksatoriais galima lengvai ir patikimai pritvirtinti bet kokios formos daiktus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Siūloma dar patogesnė naujojo „Double Cab" modelio krovininė dalis - ji yra 67 mm ilgesnė už ankstesniąją versiją. Tai ilgiausia krovininė dalis pikapų segmente (jos ilgis siekia 1578 mm). „King Cab" - 1788 mm ilgio.


„Nissan Europe" lengvųjų komercinių automobilių skyriaus direktorius Ponzas Pandikuthira taip pakomentavo naujojo pikapo pasirodymą: Mūsų pirmasis pikapas pasirodė 1935 m. Nuo to laiko „Nissan" pikapus pasirinko per 14 mln. vartotojų iš 180 pasaulio šalių savo šeimoms, kolegoms ir kroviniams gabenti, kartais ypač sudėtingomis sąlygomis. „Nissan" pikapai jų savininkams dažnai tapdavo neatsiejama gyvenimo dalimi, o verslininkams ir prekybininkams - patikimu darbo partneriu. Kurdami 12-ąją kartą, mes rėmėmės savo sukaupta patirtimi ir pirkėjų atsiliepimais. Naujasis „Nissan NP300 Navara" savo važiavimo savybėmis, rafinuotais sprendimais, komfortu ir eksploatacinėmis išlaidomis diktuoja naujus standartus pikapų segmente.

REKLAMA

Naujasis „NP300 Navara", išsiskiriantis įspūdingomis važiavimo charakteristikomis, saugos įranga, pažangiomis technologijomis, komfortu ir patraukliomis eksploatacinėmis išlaidomis, yra nepamainomas palydovas ir dirbant, ir poilsiaujant.


Naujasis „NP300 Navara" pirmąkart europiečiams bus pristatytas rugsėjo 15 d. Frankfurte vyksiančioje automobilių parodoje. Tuomet bus paskelbta daugiau informacijos apie šį pikapą. Galutinės specifikacijos ir kainos atskirose rinkose skirsis. Ši informacija bus pateikta prieš pat automobilio pasirodymą.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų