Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„MINI“ turi išlikti „MINI“. Tokiu principu vadovavosi kompanijos inžinieriai kurdami naujos kartos „MINI“, kuris oficialiai debiutuos jau šių metų rudenį, Frankfuruto automobilių parodos metu.
Naujai atgimęs „MINI“ pasirodė prieš daugiau kaip dešimtmetį, 2001 metais. Nors per šį laikotarpį automobilis sulaukė atnaujinimų ir kelių patobulinimų, visiškai naujas modelis pasirodys jau už keletos mėnesių.
Radikalių pasikeitimų automobilio eksterjere nebus. „MINI“ fanai naująjį automobilį atpažins iškarto. Kaip? Dėl didesnių priekinių ir galinių žibintų. Didžiausi pasikeitimai bus automobilio interjere. Naujasis modelis atsikratys didelio spidometro ciferblato, kuris buvo sumontuotas centrinėje konsolėje. Vietoj jo bus sumontuotas lietimui jautrus ekranas arba įprasta magnetola, kurios pagalba bus galima keisti įvairius navigacijos, automobilio ir garso sistemos nustatymus.
Naujos kartos „MINI“ naudos „UKL“ platformą, kurią sukūrė „BMW“ inžinieriai. Šią platformą naudos ne tik daugelis naujų „MINI“ modelių, bet ir naujos kartos „BMW“ 1 serija, „Active Tourer“ vienatūris ir dar keli nauji modeliai.
Variklių gama žada taip pat pasikeisti. Naujasis „MINI“ bus komplektuojamas su trijų cilindrų benzininiais ir dyzeliniais varikliais, kurių galia svyruos nuo 125 iki 220 arklio galių.
„MINI“ turi išlikti „MINI“. Tokiu principu vadovavosi kompanijos inžinieriai kurdami naujos kartos „MINI“, kuris oficialiai debiutuos jau šių metų rudenį, Frankfuruto automobilių parodos metu.
Naujai atgimęs „MINI“ pasirodė prieš daugiau kaip dešimtmetį, 2001 metais. Nors per šį laikotarpį automobilis sulaukė atnaujinimų ir kelių patobulinimų, visiškai naujas modelis pasirodys jau už keletos mėnesių.
Radikalių pasikeitimų automobilio eksterjere nebus. „MINI“ fanai naująjį automobilį atpažins iškarto. Kaip? Dėl didesnių priekinių ir galinių žibintų. Didžiausi pasikeitimai bus automobilio interjere. Naujasis modelis atsikratys didelio spidometro ciferblato, kuris buvo sumontuotas centrinėje konsolėje. Vietoj jo bus sumontuotas lietimui jautrus ekranas arba įprasta magnetola, kurios pagalba bus galima keisti įvairius navigacijos, automobilio ir garso sistemos nustatymus.
Naujos kartos „MINI“ naudos „UKL“ platformą, kurią sukūrė „BMW“ inžinieriai. Šią platformą naudos ne tik daugelis naujų „MINI“ modelių, bet ir naujos kartos „BMW“ 1 serija, „Active Tourer“ vienatūris ir dar keli nauji modeliai.
Variklių gama žada taip pat pasikeisti. Naujasis „MINI“ bus komplektuojamas su trijų cilindrų benzininiais ir dyzeliniais varikliais, kurių galia svyruos nuo 125 iki 220 arklio galių.