• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

· Išraiškinga išvaizda: naujas dizainas derintas prie OPC modeliams charakteringų elementų;

REKLAMA
REKLAMA

· Naujausios technologijos: važiuoklė pritaikyta dar malonesniam važiavimui;

· Detalesni parodymai: prietaisų skydelis su specifine variklio informacija.

„Insignia OPC”, kurio maksimalus sukamasis momentas siekia 435 Nm, o galia 239 kW/325 AG, yra vienas galingiausių „Opel” modelių. Visų ratų varomas modelis, su nauja išvaizda bei modifikuota važiuokle, debiutuos tarptautinėje automobilių parodoje Frankfurte rugsėjo 12 – 22 dienomis.

REKLAMA

„Naujasis „Insignia” spinduliuoja naujumu,” – sako Vokleris Strycekis, „Performance Cars & Motorsport“ direktorius. „Su dideliu dėmesiu smulkmenoms, mūsų inžinieriai suteikė jam ryžtingų motyvų, kurie akivaizdūs ne tik dizaine, bet ir vairuojant automobilį. Visa tai kilsteli OPC modelį į pirmąją vietą, vidutinio dydžio serijinės gamybos sportinių automobilių segmente.“

REKLAMA
REKLAMA

Dėmesys detalėms išorėje ir viduje

Naujas „Insignia OPC” nustebins tik pažvelgus į jį. Atnaujinta išvaizda su charakteringais OPC dizaino elementais, primenančiais plėšrūno iltis priekyje ir gale ar integruotas dujų išmetimo vamzdis, pabrėžia galią ir asocijuojasi su „Nürburgring“ lenktynių trasa.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Žvilgsnį traukiantis kėbulas sukonstruotas remiantis moderniausiomis technologijomis. OPC važiuoklėje sustiprinta galinė ašis – kaip ir visuose naujuose „Insignia“ modeliuose – kur inžinieriai patobulino daugiau nei 60 proc. jos sudedamųjų dalių. Be to, vibracija ir triukšmas buvo sumažinti naudojant tam tikras priemones. Nauja ESP programa suteikia dar daugiau dinamikos ir koreguoja važiavimą kai yra nepakankamas ar per didelis pasukamumas.

REKLAMA

„FlexRide“ važiuoklei pritaikyti amortizatoriai ir jų atramos užtikrina stabilumą. OPC važiuoklė užtikrina važiavimo dinamiką, tikslesnį valdymą ir manevringumą važiuojant bet kokiomis sąlygomis. Su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže ir visų varomų ratų „Insignia OPC“, nuo 0 iki 100 km įsibėgėja per 6 s („Sports Tourer“ per 6,3 s), o maksimalus greitis yra 250 km/h (su elektroniniu greičio ribotuvu). Be ribotuvo OPC su mechanine transmisija pasiekia 270 km/h maksimalų greitį („Sports Tourer“ 265 km/h). Aukštos kokybės „Brembo“ stabdžiai užtikrina greitą stabdymą, tačiau su maksimaliu stabilumu net ir staigiai stabdant.

REKLAMA

OPC turi elektroniškai valdomą 4x4 varomų ratų sistemą. Visų varomų ratų sistema su aukštos kokybės „Hadlex“ sankaba bei elektroniniu riboto praslydimo diferencialu, užtikrina puikią trauką. Ši sistema nuolat prisitaiko prie važiavimo sąlygų, sukimo momentą tarp priekinių ir galinių ašių paskirsto santykiu nuo 0 iki 100 proc., taip pat ir tarp galinių ratų. Elektroniškai valdoma „FlexRide“ moderni važiuoklė, visų varomų ratų sistema atitinka aukščiausius stabilumo ir automobilio valdymo standartus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Automobilių sporto dvasia interjere

OPC vairuotojas jausis lyg automobilių sporto aplinkoje. Salone sumontuotos „Recaro” sėdynės, papildomai galima užsisakyti aptrauktas oda su atminties funkcija, OPC pavarų perjungimo svirtis ir visai naujas prietaisų skydelis bei centrinė konsolė pasižymi aukščiausia kokybe. Be standartinės informacijos, vairuotojas prietaisų skydelio ekrane gali sekti ir specifinę informaciją – tepalų slėgį, jų temperatūrą, akumuliatorius įtampą, droselio padėtį, stabdymo galią, pagreičio jėgą.

Vairas (galima rinktis ir šildomą) turi naują funkciją – tai pavarų perjungimas. Ši funkcija galima su automatine pavarų dėže. Todėl OPC vairuotojas galės greitai perjungti pavaras net ir važiuojant su automatine transmisija. Jei šia funkcija nesinaudojama 12 sekundžių, grįžtama prie automatinio režimo. „Insignia OPC” patogiai galima pavaras perjungti mechaniškai ir automatiškai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų