Naujasis „Crafter“ pribloškia, ypač praktiškumo atžvilgiu, puikiu funkcionalumu, rafinuotu paruošimu įvairioms paskirtims ir optimizuotais matmenimis: priekiniais ratais varomas variantas gali siekti iki 18,4 m3 krovininės erdvės su leistinu 3–4 tonų bendruoju krovinių svoriu. 1380 mm krovinių plotis tarp ratų gaubtų ir 4855 mm didžiausias krovinių skyriaus ilgis suteikia „Crafter“ geriausią krovininę erdvę šioje transporto priemonių klasėje. Naująjį „Crafter“ lengva pakrauti dėl 1311 mm stumdomųjų durų, mažiausio 570 mm slenksčio priekiniais ratais varomose versijose ir pasirinktino 270° galinių durų atidarymo. Naujasis „Crafter“ pateikia protingą krovinių tvirtinimo sprendimą: krovinį galima įtvirtinti iš visų pusių – tiesiogine šių žodžių prasme. Patentuoti avialinijų profilių inkaravimo bėgiai integruoti sienose, pertvaroje, stoge ir ant grindų.
Važiuoklė, sukurta visiškai naujai ir ištobulinta iki smulkiausių detalių, pasižymi patogia „McPherson“ priekine pakaba ir penkiais skirtingais kietos galinės ašies variantais bei parabolinėmis spyruoklėmis, kurios kai kuriose versijose pakeistos progresinėmis spyruoklėmis. Pirmą kartą šiame rinkos segmente įdiegtas elektromechaninis vairas leidžia itin gerai valdyti transporto priemonę, suteikia optimalias manevravimo galimybes ir įgalina saugiai vairuoti – nesvarbu, kiek krovinių pakrauta. Dėl taip išaugusio vairavimo tikslumo ir puikaus klusnumo geriau pritaikytas energijos suvartojimas, todėl ženkliai sumažėja CO2 išmetalų.
Negana to, optimizuota ir vairuotojo aplinka. Galima užsisakyti tris skirtingus pasirinktinos ergonomiškos sėdynės su pakaba, gavusios AGR („Kampanijos už sveikas nugaras“) ženklą, variantus su pritaikoma atrama stuburui ir masažo funkcija. Tarp naujojo „Crafter“ standartinių funkcijų yra elektriniai langai, centrinis užraktas su belaidžiu nuotolinio valdymo pulteliu ir praktiškai bei ergonomiškai sukurta daiktinė su vieta mobiliajam telefonui, nešiojamajam kompiuteriui, planšetei.
Naujajame „Crafter“ esančios pagalbinės vairuotojo sistemos suteikia papildomo patogumo ir saugumo. Dėl elektromechaninio vairo, pirmą kartą naudojamo šioje klasėje, ši transporto priemonė leidžia naudoti neįtikėtinai daug aktyvių pagalbinių vairuotojo sistemų, tokių kaip aktyvi išlikimo juostoje sistema („Lane Assist“), automobilio statymo pagalbinė sistema („Park Assist“) ir priekabos valdymo pagalbinė sistema („Trailer Assist“). Tarp kitų pagalbinių sistemų (kai kurios – pasirinktinės) yra „ACC Follow to Stop“ prisitaikanti kelionės valdymo sistema, „Front Assist“ avarinio stabdžio sistema, standartinė „Automatic Post-Collision Braking System“, taip pat standartinė šoninio vėjo pagalbinė sistema, vairuotojo įspėjimo sistema, automatinė tolimųjų ir artimųjų šviesų valdymo sistema „Light Assist“ ir daugybė kitų. Tarp pasyvių saugos sistemų yra – šalia priekinių, šoninių ir galvos oro pagalvių vairuotojui ir priekyje sėdinčiam keleiviui – atbulinės eigos kamera, „Rear Traffic Alert“, jutiklinė šonų apsaugos sistema, specialiai sukurta naujajam „Crafter“
„Modular Diesel Platform“ („MDB“) paremti EU6 varikliai buvo patobulinti ir specialiai pritaikyti naujajam „Crafter“, atsižvelgiant į didelius komercinei transporto priemonei keliamus reikalavimus. Tai yra itin patikimi varikliai, sukurti tiek trumpų, tiek ir ilgų atstumų pervežimams. 2,0 l TDI variklis „EA 288 Commercial“, patobulintas specialiai „Crafter“, EU6 rinkoje bus parduodamas su trimis skirtingais galios variantais priekiniais ratais varomai transporto priemonei: 75 kW (102 AG), 103 kW (140 AG) arba kaip „BiTurbo TDI“ – 130 kW (177 AG). Naujasis „Crafter“ taip pat išsiskiria savo tvirtumu ir atsparumu nusidėvėjimui, mažomis priežiūros ir aptarnavimo išlaidomis, o visa tai kartu per transporto priemonės gyvavimo ciklą sumažina bendras įrangos naudojimo sąnaudas (TCO).