Naujos kartos modelis bus varomas 4,4 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų varikliu su dvejomis turbinomis. Šis jėgos agregatas išvystys 600 arklio galių ir net 750 Nm sukimo momentą. Priekyje tūnantis motoras bus suporuotas su 8 laipsnių automatine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų sistema „xDrive“.
Gamintojo teigimu, šios konfigūracijos dėka, vokiškas sedanas iki 100 km/val. įsibėgės vos per 3,4 sekundės, nuo 0 iki 200 km/val. per 11,1 sekundės. Maksimalus greitis - 250 km/val. Įsigijus modelį su „M Driver's Package“ - maksimalus greitis išaugs iki 305 km/val.
Kaip ir buvo galima tikėtis, didžiausias pokytis naujos kartos modelyje - varomieji ratai. Iki šiol visi „BMW M5“ modeliai buvo varomi tik galiniais ratais, tačiau didžiulį šurmulį sukėlęs „Mercedes Benz E 63 AMG“ privertė „BMW“ eiti tokiu pačiu keliu kaip ir konkurentai. Į itin greitą sedaną sumontuoti „xDrive“ sistemą, kuri gali sukti visus keturi arba tik galinius ratus. Kaip ir „E 63 AMG“, kuris turi specialų režimą leidžiantį įjungti tik galinių varančiųjų ratų pavarą, tokią pačią funkciją turės ir „BMW M5“.
Automobilio eksterjeras buvo pagardintas „BMW M“ modeliams būdingais aksesuarais. Automobilį dabar puošia agresyviai atrodantis priekinis buferis su didžiulėmis oro paėmimo angomis, iš aliuminio pagamintas variklio dangtis, iš anglies pluošto pagamintas stogas.
Standartinis modelis bus komplektuojamas su 19 colių lengvo lydinio ratlankiais, tačiau pirkėjai taip pat galės užsisakyti 20 colių skersmens ratlankius ir „BMW M“ anglies pluošto ir keramikos mišinio pagamintus stabdžių diskus, kurie leis sumažinti mašinos svorį 23 kilogramais.
„F10“ kartos modelių vairuotojai taip pat turėtų nudžiugti išgirdę kiek sveria naujos kartos modelis. Vokiškas ir labai greitas „BMW“ modelis sveria 1855 kilogramus, o tai yra 90 kilogramų mažiau.
Automobilis kainuos nuo 117 000 eurų.