Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Prieš prasidedant savaitgaliui, sportiškų automobilių kompanija - „Porsche" pristatė naują „911 Turbo" ir „Turbo S" modifikacijas. Ilgai laukta „911 Turbo" versija pasitiks su keliomis svarbiomis naujienomis.
Kaip ir daugelis automobilių kompanijų, taip ir „Porsche" pradeda vis dažniau montuoti turbo kompresorius savo varikliams. Naujojo „911 Turbo" benzininis variklis turi net du turbo kompresorius, kurie padeda 3,8 litro motoro galią pakelti iki 520 arklio galių ir 660 NM sukimo momentą. Norintiems dar daugiau galios, galės pasirinkti „Turbo S" modifikaciją, kuri turės tokį patį 3,8 litro benzininį variklį, tačiau jis bus truputėlį galingesnis : 560 arklio galių ir 700 NM sukimo momentas.
„911 Turbo" iki 100 km/h galės įsibėgėti per 3,2 sekundės ir pasiekti maksimalų 315 km/h greitį. Tuo tarpu „Turbo S" tą pačią užduotį galės atlikti per 3,1 sekundės.
Bene įspūdingiausias rodiklis yra vidutinės kuro sąnaudos. „Porsche" teigia, jog „911 Turbo" šimtui kilometrų suvartos vos 9,7 litro degalų. Tokias pakankamai mažas kuro sąnaudas padėjo pasiekti dvigubos sankabos pavarų dėže. „911 Turbo" ir „Turbo S" bus komplektuojami tik su automatine pavarų dėže.
Bazinis „911 Turbo" kainuos nuo 162,055 eurų arba nuo maždaug 559,000 litų. Brangesnė modifikacija - „Turbo S" kainuos nuo 195,256 eurų arba nuo maždaug 674,000 litų.
Prekyboje automobilis pasirodys jau šių metų rudenį, tad iki tol turite laiko sukaupti šią sumą.
Prieš prasidedant savaitgaliui, sportiškų automobilių kompanija - „Porsche" pristatė naują „911 Turbo" ir „Turbo S" modifikacijas. Ilgai laukta „911 Turbo" versija pasitiks su keliomis svarbiomis naujienomis.
Kaip ir daugelis automobilių kompanijų, taip ir „Porsche" pradeda vis dažniau montuoti turbo kompresorius savo varikliams. Naujojo „911 Turbo" benzininis variklis turi net du turbo kompresorius, kurie padeda 3,8 litro motoro galią pakelti iki 520 arklio galių ir 660 NM sukimo momentą. Norintiems dar daugiau galios, galės pasirinkti „Turbo S" modifikaciją, kuri turės tokį patį 3,8 litro benzininį variklį, tačiau jis bus truputėlį galingesnis : 560 arklio galių ir 700 NM sukimo momentas.
„911 Turbo" iki 100 km/h galės įsibėgėti per 3,2 sekundės ir pasiekti maksimalų 315 km/h greitį. Tuo tarpu „Turbo S" tą pačią užduotį galės atlikti per 3,1 sekundės.
Bene įspūdingiausias rodiklis yra vidutinės kuro sąnaudos. „Porsche" teigia, jog „911 Turbo" šimtui kilometrų suvartos vos 9,7 litro degalų. Tokias pakankamai mažas kuro sąnaudas padėjo pasiekti dvigubos sankabos pavarų dėže. „911 Turbo" ir „Turbo S" bus komplektuojami tik su automatine pavarų dėže.
Bazinis „911 Turbo" kainuos nuo 162,055 eurų arba nuo maždaug 559,000 litų. Brangesnė modifikacija - „Turbo S" kainuos nuo 195,256 eurų arba nuo maždaug 674,000 litų.
Prekyboje automobilis pasirodys jau šių metų rudenį, tad iki tol turite laiko sukaupti šią sumą.