Nors oficialios atidarymo iškilmės atšvęstos senokai, naujasis Vilniaus oro uosto terminalas dar ir šiandien neveikia.
Oro uosto atstovas ryšiams su visuomene Arūnas Marcinkevičius teigė, kad darbuotojai, kurių neva trūksta, nėra didžiausia problema. Vis dėlto jis neslėpė, kad trikdžių terminalui normaliai funkcionuoti yra nemažai.
"Pastatas praktiškai lyg ir baigtas, bet technologiškai dar ne viskas išspręsta. Tai 17 tūkst. kvadratinių metrų plotas. Keleivių srautus sureguliuoti yra sudėtinga, nes žmonės į lėktuvus bus laipinami ne dviejose, bet šešiose "rankovėse". Reikia patikrinti, ar visos jos vienu metu veiks sklandžiai", - Vilniaus dienai" aiškino oro uosto atstovas.
Susisiekimo ministerijos sekretorė Liudmila Zumerienė sakė, kad terminalas turėjo
gauti krūvą leidimų, higieninius pasus, kurių valdininkai esą neskubėjo išduoti. Dabar leidimai gauti, terminale jau įsikūrė įvairios specialiosios tarnybos, tačiau iškilo nauja problema: dar nesukurta infrastruktūra, turinti keleiviams užtikrinti komfortą.
"Laikomės bendros nuostatos: jei klientas, laukdamas lėktuvo, negali nusipirkti atsigerti ar pasinaudoti kitomis paslaugomis, terminalai neatidaromi. Į zoną, kur tėra laukiamoji salė ir kėdės, keleiviai neleidžiami", - paaiškino Susisiekimo ministerijos sekretorė.
Vis dėlto, ji viliasi, kad paslaugas keleiviams teikiančios bendrovės netruks įsikurti ir terminalas visu pajėgumu pradės veikti gruodžio pradžioje.
Parduotuves valdančios bendrovės "Travel Retail Vilnius" generalinė direktorė Orinta Ambrazevičienė taip optimistiškai nusiteikusi nebuvo. Ji sakė, kad parduotuvės terminale duris atvers tik prieš pat Kalėdas.
Naujajame, pagal Šengeno reikalavimus įrengtame terminale dirbs 10 parduotuvių, pora kavinių, vienas nedidukas viešbutis.