• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jau rytoj „Laisvalaikio Dovanos“ atidaro naują super automobilių sezoną. Klientų laukia naujam sezonui paruošti 400 AG „Ferrari 360 Spider“ ir 560 AG „Lamborghini Gallardo LP 560-4“. Šiandien kalbinti pramogos organizatoriai sutiko papasakoti paskutinio sezono įspūdžius bei atskleisti pramogos užkulisius.
Praėjęs sezonas nestokojo naujienų
Trečiąjį sezoną pramogos organizatoriai pasitinka jau turėdami 2 metų patirties. „Per praėjusius sezonus pamatėme daug klientų Baltijos šalyse ir Suomijoje, išbandėme įvairius maršrutus skirtinguose miestuose, Ferrariu palakstėm Vokietijos greitkeliais, susipažinom su kitokiais klientais Tenerifėje“, – pasakoja Rokas Markevičius.
2016 m. Lietuvos klientams buvo pristatytos ir kelios naujovės. Norintys išsamiai susipažinti su super automobiliais, galėjo rinktis 40 min. trukmės maršrutą magistralėje, kurio metu vairuotojas išbandydavo automobilį miesto sąlygomis su įvairiais „gulinčiais policininkais“, per viadukus, vaizdingais, vingiuotais priemiesčio keliukais ir pralėkdavo su vėjeliu magistrale.
O tiems, kurie nenorėjo būti varžomi kelių eismo taisyklių, praėjusiais metais buvo pasiūlyti važiavimai oro uoste. Važiavimas Vilniaus Dariaus ir Girėno aeroklubo pakilimo taku turi du neginčijamus privalumus. Pirma – tai vieta, kur nereikia laikytis kelių eismo taisyklių ir antra – maksimalus saugumas, kiek apskritai gali būti lėkimas dideliu greičiu saugus.

Jau rytoj „Laisvalaikio Dovanos“ atidaro naują super automobilių sezoną. Klientų laukia naujam sezonui paruošti 400 AG „Ferrari 360 Spider“ ir 560 AG „Lamborghini Gallardo LP 560-4“. Šiandien kalbinti pramogos organizatoriai sutiko papasakoti paskutinio sezono įspūdžius bei atskleisti pramogos užkulisius.
Praėjęs sezonas nestokojo naujienų
Trečiąjį sezoną pramogos organizatoriai pasitinka jau turėdami 2 metų patirties. „Per praėjusius sezonus pamatėme daug klientų Baltijos šalyse ir Suomijoje, išbandėme įvairius maršrutus skirtinguose miestuose, Ferrariu palakstėm Vokietijos greitkeliais, susipažinom su kitokiais klientais Tenerifėje“, – pasakoja Rokas Markevičius.
2016 m. Lietuvos klientams buvo pristatytos ir kelios naujovės. Norintys išsamiai susipažinti su super automobiliais, galėjo rinktis 40 min. trukmės maršrutą magistralėje, kurio metu vairuotojas išbandydavo automobilį miesto sąlygomis su įvairiais „gulinčiais policininkais“, per viadukus, vaizdingais, vingiuotais priemiesčio keliukais ir pralėkdavo su vėjeliu magistrale.
O tiems, kurie nenorėjo būti varžomi kelių eismo taisyklių, praėjusiais metais buvo pasiūlyti važiavimai oro uoste. Važiavimas Vilniaus Dariaus ir Girėno aeroklubo pakilimo taku turi du neginčijamus privalumus. Pirma – tai vieta, kur nereikia laikytis kelių eismo taisyklių ir antra – maksimalus saugumas, kiek apskritai gali būti lėkimas dideliu greičiu saugus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

supercar dublis.V.O_1


Mieste „Laisvalaikio Dovanų“ klientai pasimėgauja Ferrari ir Lamborghini važiavimu kasdieniniais, įprastais keliais, pamato aplinkinių reakciją į pravažiuojantį išskirtinį automobilį. Važiavimas mieste leidžia palyginti, kuo skiriasi tokių mašinų vairavimas nuo tų, kuriomis važinėjame nuolat.
Aeroklubo pakilimo takas leidžia pajusti didžiulę laisvę „spaudžiant, kiek eina“. Čia negalioja kelių eismo taisyklės, galima važiuoti kokiu nori greičiui. Oro uoste „gazuoti“ labai saugu. Pakilimo takas idealiai lygus, ilgas, platus, o už asfalto – tik pieva. Jokių kliūčių, kurios galėtų kelti pavojų žmogui ar automobiliui.
Na ir žinoma, didžiausia praėjusių metų naujovė – parką papildęs technikos meno kūrinys, piktasis, 2012 metų gamybos Lamborghini Gallardo LP 560-4.

REKLAMA

Ferrari_lambo_3


Lamborghini Gallardo LP 560-4 – galingas, greitas, bet sunkiau valdomas monstras
Ko gero niekas neprieštaraus, jog Lamborghini Gallardo LP 560-4 išskirtinis automobilis, turintis ko gero visus įmanomus privalumus, kuriuos galima užsakyti šiam modeliui: didžiulius anglies pluošto-keraminius stabdžių diskus, taip vadinamą, „didįjį“ anglies pluošto paketą, kuris susideda iš anglies pluošto pagamintų galinio vaizdo veidrodėlių, galinio variklio dangčio bei spoilerio, ypatingai lengvus ir tvirtus, specialiai šiam modeliui OZ įmonės sukurtų Superleggera 19 colių ratlankių, „lifting“ sistema, leidžianti pakelti automobilio priekinę dalį, titaninį išmetimą, kuris prideda daug garso bei apie 10 AG,  Harman-kardon audio sistema, alcantara odos salonas. Automobilis turi išskirtines dinamines savybes – iki 100 km/val. greičio įsibėgėja vos per 3,4 sek., o jo maksimalus greitis siekia 325 km per val.

REKLAMA
REKLAMA

supercar dublis.V.O_16


Pasak pramogos organizatorių, Lamborghini – visai kitoks nei Ferrari. Jo techniniai duomenys kalba patys už save. Tai galingas, greitas, bet sunkiau valdomas monstras. Didelio darbinio tūrio ir galios variklis sumontuotas ant palyginti primityvios pakabos. Anglies pluošto-keraminiai stabdžiai važiuojant mažais greičiais sunkiai nuspėjami. Reikia gerokai prisitaikyti, norint tinkamai stabdyti miesto ritmu, bet važiuojant greitai stabdžiai tampa nepriekaištingai užtikrinti. Be to, jie geba ištverti žymiai didesnes temperatūras.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

supercar dublis.V.O_17


„Dauguma mus aplankančių klientų yra girdėję apie keramikinius stabdžius, bet retas patyręs kaip jie stabdo. Pusiau automatinė greičių dėžė ir sankaba veikia žymiai sklandžiau. Tiek pajudant iš vietos, tiek jungiant pavaras, automobilio elgesys nuspėjamas ir užtikrintas“, – kalba Kiril Ososov.
Keturių ratų pavara, užmynus akceleratorių, priverčia visą 570 AG galią generuoti į pagreitį. Štai kodėl šiam automobiliui reikalingi tokie stabdžiai.

REKLAMA

Ferrari_lambo_2


Ferrarį ir Lamborghinį renkasi skirtingi klientai
Lyginant Ferrari ir Lamborghini, pirmasis – draugiškesnis vairuotojui, lengviau valdomas, išmania pakaba, prisitaikančia prie įvairaus važiavimo stiliaus, dailios, didelę išliekamąją vertę turinčios dizaino formos. Jis ryškiai raudonas ir kabrioletas.
„Dauguma mūsų instruktorių, kuriems tenka visą dieną važinėtis šiais automobiliais, mieliau renkasi Ferrarį. Lamborghini – tai piktas, juodas, be proto galingas ir greitas velnias. Lambo pakaba kieta, stabdžiai agresyvūs, o formos signalizuoja, kad automobilis tik ir laukia, kol šausi juo pirmyn, – pristato R. Markevičius. – Kai klientai klausia, kuo jie skiriasi, duodu tokį palyginimą:  Ferrari labiau tiktų kurorte su atviru stogu vežioti damą, o Lambo – naktį gąsdinti miesto gyventojus“, – šypsosi pašnekovas.
Klientai Ferrari daugiau renkasi vedami šio gamintojo įvaizdžio, didele dalimi atkeliavusiu iš Formulės 1, dažniau moterys, vyresnė publika.  Lamborghini dažniau pasirenka jaunimas. Tikriausiai dauguma jų kompiuteriniuose žaidimuose važiuodavo šiuo automobiliu ir dabar knieti pavairuoti tikromis gatvėmis.

REKLAMA

supercar dublis.V.O_6


„Džiaugiamės galėdami klientams suteikti galimybę vieno apsilankymo metu išbandyti abu labai skirtingus superautomobilius – dailųjį žirgą Ferrari ir piktąjį bulių Lamborghini. Net atėję su dovanų kuponu vienam automobiliui, neretai primoka ir važiuoja abiem“, – kalba organizatoriai.
Super automobilių pramoga organizuojama keturiose šalyse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje. Paprašyti palyginti šalių pasirinkimą, Rokas su Kirilu tvirtina, jog lietuviai apylygiai renkasi abu automobilius.  Latvijos ir Estijos vairuotojai dažniau renkasi Lamborghini, o štai suomiai kur kas dažniau pageidauja Ferrari. „Matyt, Kimi Raikkoneno dalyvavimas Formulės 1 lenktynėse Ferrari komandoje daro didelę įtaką“, – priduria pašnekovai.
Suomiai tikri autosporto fanai ir puikūs vairuotojai.  Jeigu Baltijos šalyse klientai ateina „prasilėkti“, tai Suomijoj jie džiaugiasi galėdami „prisiliesti“ prie nuostabaus technikos kūrinio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

supercar dublis.V.O_4


„Stebėtinai dažnai mus aplanko klientai su baigusiais galioti vairuotojo pažymėjimais – statistiškai 1 iš 30-ties. Net negalėjome pagalvoti, kad tiek daug gatvėse važinėjančių negaliojančiais dokumentais žmonių. Tačiau būna ir tokių klientų, kurie nori važiuoti keleivio vietoje.  Dauguma jų sako, kad instruktorius geriau parodys automobilio galimybes nei pats vairuodamas“.
Neretai patys tėvai dovanoja pasivažinėjimą savo vaikams. Jie džiaugiasi kiekviena automobilio detale, kiekvienu garsu, fotografuojasi, filmuoja ir žada sugrįžti vos išsilaikę „teises“. „Ir mūsų vaikystės svajonė buvo pravažiuoti Ferrari arba Lamborghini! Gerai, kai svajonės pildosi“, – pabaigia pokalbį „Laisvalaikio Dovanų“ atostovai.
Matydami džiaugsmingas klientų emocijas išbandžius pramogą, „Laisvalaikio Dovanos“ ketina ir toliau plėsti vairavimo pramogų asortimentą. Šiais metais bus pradėti organizuoti važiavimai Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje. Turima ir daugiau minčių, kokias dar naujas pramogas gali pasiūlyti automobilių sporto mėgėjams, bet kol kas šių planų jie nenori atskleisti.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų