Sklinda kalbos, kad kitos kartos „Lexus IS“ bus gerokai originalesnis ir sportiškesnis už dabartinį. Teigiama, kad automobilis kuriamas naudojant bendrą „Toyota/Subaru“ platformą, kuri taps pagrindu ir 2013 metais debiutuosiantiems „Toyota FT-86“ ir „Subaru“ sportiškiems kupe. Naujojo „Lexus IS“ pagrindu taps šiek tiek praailginta „FT-86“ serijos platforma. Todėl „Lexus“ žmonės jau dabar teigia, kad automobilio charakteris bus sportiškas ir ryškus.
„FT-86“ platforma leis naudoti galinių ir visų ratų pavarą. Pats didžiausias siurprizas, kad po 2014 metų „Lexus IS“ variklių dangčiais įsikurs opoziciniai „Subaru“ varikliai.Dabar jau žinoma, kad tai bus 2,5 ir 3,6litro darbo tūrio agregatai, kurių galia svyruos nuo 200 iki 250 a.g. Teigiama, kad opozicinius „Subaru" variklius „Lexus“ pasirinko dėl žemo svorio centro. Puse lūpų užsimenama, kad derinant pakabą irgi gali būti kviečiami „Subaru“ specialistai.
Vėliau turėtų pasirodyti ir galingiausia versija „IS-F“ su modernizuotu V8 tipo varikliu ir hibridinė versija. Teigiama, kad tokie automobiliai pasirodys jau 2014 metų pradžioje.