Reklaminė agentūra „Adell Saatchi&Saatchi“ Valstybinės turizmo vystymo agentūros užsakymu sukūrė Latvijai naują reklaminį šūkį: „Geriausia mėgautis lėtai“. Už šį šūkį Latvijos valstybė sumokėjo 10 tūkst. latų (14 tūkst. eurų).
Naujas šūkis bus naudojamas reklaminės kampanijos, per kurią bus pristatomas Latvijos regioninis turizmas, metu. Šiuo šūkiu į šalį bus mėginama privilioti ramaus poilsio kaimo vietovėse ištroškusius turistus.
Šis naujas šūkis pakeis senesnįjį šūkį, skelbiantį, kad Latvija yra „šalis, kuri dainuoja“. Ekspertai aiškino, kad ankstesnis šūkis daugiausiai reklamavo Rygos miestą, o tuo tarpu dabar dėmesys atkreipiamas ir į kitus šalies regionus. Pati Latvijos sostinė pradėjo kampaniją „Live Riga“, kuri miesto biudžetui 2010 metais kainuos 2 mln. latų.