Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Beveik kiekvienas didžiulis automobilių tema rašantis žurnalas turi specialią rubriką, kurioje apžvelgiami kelis mėnesius bandomi automobiliai. Vieni gamintojai žurnalistams automobilius nemokamai, kiti norėdami automobilį vertinti objektyviai - susilaiko ir automobilius įsigyja patys.
„Cars.com“ žurnalistai norėdami atlikti ilgalaikį „Jeep Cherokee“ testą, nusprendė jį įsigyti ir išsakyti objektyvią savo nuomonę. Pagal pirminį planą, naujasis „Jeep“ visureigis turėjo atlaikyti 100 tūkst. kilometrų ridą ir tada sulaukti žurnalistų įvertinimo. Tačiau pirmieji gedimai išlindo nuvažiavus vos 20 tūkst. kilometrų.
Automobilį įsigiję žurnalistai teigia, kad viskas prasidėjo nuo variklio trukčiojimų ir sumažėjusios traukos, kurie vėliau peraugo į rimtesnius gedimus. Automobilį tvarkė meistrai iš pradžių galvojo, kad šie gedimai yra susiję su variklio kompiuterio programine įranga, tačiau situacija buvo kur kas prastesnė. Pasirodo, vos 20 tūkst. kilometrų nuvažiavusio automobilio variklis vos pavelka kojas. Net dviejų iš keturių cilindrų kompresija skyrėsi daugiau nei dviem barais. Reikėtų paminėti ir tai, jog įsiurbimo kolektorius buvo pilnas tepalo.
Kadangi automobiliui galiojo garantija, variklis ir kiti reikalingi komponentai buvo pakeisti nemokamai.
Įdomu, ar variklis būtų pakeistas nemokamai, jeigu tai būtų atsitikę paprastam žmogui?
Beveik kiekvienas didžiulis automobilių tema rašantis žurnalas turi specialią rubriką, kurioje apžvelgiami kelis mėnesius bandomi automobiliai. Vieni gamintojai žurnalistams automobilius nemokamai, kiti norėdami automobilį vertinti objektyviai - susilaiko ir automobilius įsigyja patys.
„Cars.com“ žurnalistai norėdami atlikti ilgalaikį „Jeep Cherokee“ testą, nusprendė jį įsigyti ir išsakyti objektyvią savo nuomonę. Pagal pirminį planą, naujasis „Jeep“ visureigis turėjo atlaikyti 100 tūkst. kilometrų ridą ir tada sulaukti žurnalistų įvertinimo. Tačiau pirmieji gedimai išlindo nuvažiavus vos 20 tūkst. kilometrų.
Automobilį įsigiję žurnalistai teigia, kad viskas prasidėjo nuo variklio trukčiojimų ir sumažėjusios traukos, kurie vėliau peraugo į rimtesnius gedimus. Automobilį tvarkė meistrai iš pradžių galvojo, kad šie gedimai yra susiję su variklio kompiuterio programine įranga, tačiau situacija buvo kur kas prastesnė. Pasirodo, vos 20 tūkst. kilometrų nuvažiavusio automobilio variklis vos pavelka kojas. Net dviejų iš keturių cilindrų kompresija skyrėsi daugiau nei dviem barais. Reikėtų paminėti ir tai, jog įsiurbimo kolektorius buvo pilnas tepalo.
Kadangi automobiliui galiojo garantija, variklis ir kiti reikalingi komponentai buvo pakeisti nemokamai.
Įdomu, ar variklis būtų pakeistas nemokamai, jeigu tai būtų atsitikę paprastam žmogui?