„Bugatti“ inžinieriai jau pluša ties dabartinio „Veyron“ modelio pamaina ir labai tikėtina, kad naujasis modelis turės hibridine pavarą, skelbia „Auto Express“. Specializuoto britų automobilių žurnalo prognozėmis superautomobilis išlaikys „Veyron“ pavadinimą, bus lengvesnis ir greitesnis.
Tiesa, pirmas eilėje šiuo metu laukia didesnę nei 1000 AG galią turėsiantis keturių durų „Galibier“ modelis, koncepto pavidalu pirmą kartą pristatytas 2009 m. Serijinei gamybai jis turėtų būti paruoštas per ateinančius porą metų arba tuomet, kai baigsis dabartinė kartos „Veyron“ gamyba.
Gamos flagmanu visgi išliks „Veyron“ pamaina, kurią ruošiant buv panaudotas naujausios technologijos ir geriausios įmanomos medžiagos. „Bugatti“ vyriausiasis inžinierius Jensas Schulenburgas „Auto Express“ žurnalistams patvirtino, kad kuriant naująjį superautomobilį svarstomos ir hibridinė pavaros pritaikymo galimybės.
Tiesa, dabartinės kartos modelis sveria maždaug dvi tonas, todėl gali būti sudėtinga greta vidaus degimo variklio sumontuoti dar ir elektros motorą su akumuliatorių baterijomis. Jei svorio problema bus išspręsta, o bendra pavaros galia viršys dabartinio modelio 1200 AG, gali būti kad superautomobilis pagerins 2010 m. „Veyron Super Sport“ priklausantį 433 km/h maksimalaus greičio rekordą.