• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Alaus rūšių gausa turbūt labiau nei pats alus apsuka pirkėjams galvas. Alaus gamintojai kasmet išleidžia milijonus litų norėdami alaus mėgėjų akį ir gomurį pradžiuginti naujovėmis, nors apgailestauja, kad pirkėjai moderniu produktu domisi neilgai, rašo „Lietuvos žinios“.

REKLAMA
REKLAMA

„Išskirtinė alaus rūšis“, „Naujas ir dar nepatirtas skonis, nauji pojūčiai“, „Iki šiol neregėta pakuotė“, - panašūs sakiniai suskamba sulig kiekvienu naujo produkto pasirodymu parduotuvėse. Lietuvos rinkoje šiuo metu yra daugiau nei 500 alaus rūšių, kurias siūlo apie 90 oficialių alaus daryklų.

REKLAMA

Pirkėjai tikrina laiku

Aludariai užsimena, kad Lietuvos rinka dažnoms naujovėms yra per maža ir prieraiši tradicijoms. Keliskart paragavę naujo skonio alaus, vartotojai vėl atkemša jau gerai pažįstama etikete pažymėtą alaus butelį. Tačiau į naujus produktus investuoti alaus gamintojai nesiliauja siekdami išlaikyti stabilų augimo tempą.

REKLAMA
REKLAMA

„Lietuvos rinka išties yra per maža. Inovacijų ir įdomių dalykų rinkai būtų galima pateikti du tris kartus daugiau, jeigu tai būtų naudinga. Tačiau Lietuvoje rinka - ypač konservatyvi, ir naujos alaus rūšys retai išsilaiko ilgiau nei 2-3 metus.

Pirmuosius 3-6 mėnesius pardavimas būna puikus, vėliau, deja, grįžtama prie senų alaus rūšių. Tad daugiau nei viena naujovė per metus nėra prasminga“, - LŽ sakė „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Valdas Tekorius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kainuoja milijonus

Pašnekovas teigė, kad save gerbiantis aludaris kasmet pateikia vieną ar porą naujovių, kurioms sugaištama ir nemažai laiko.

Prieš jas skeptiškai nusiteikę ir laiko patikrintus produktus besirenkantys pirkėjai kiekvieną naują butelį lentynoje vertina kaip naujai atrodančią tarą.

REKLAMA

„Norėdami naujai subalansuoti „Kalnapilio Grand“ alaus skonį, užtrukome ilgiau nei metus. Atlikome daugybę bandomųjų virimų, eksperimentavome, apklausėme vartotojus, darėme rinkos tyrimus - vien pastariesiems išleidome per 100 tūkst. litų. Atnaujintas „Grand“ tapo dar išraiškingesnio skonio, subtilesnio aromato, lengviau geriamas“, - teigė V.Tekorius pristatydamas „Kalnapilio Grand“ alų, kurį atnaujinti bendrovei atsiėjo 10 mln. litų.

REKLAMA

Gamintojai deda visas pastangas įtikinti žmones naujojo gaminio skonio, savybių ar išvaizdos pranašumais, nors pirkėjai ne visuomet susimąsto, kad produktą ar pakuotę tobulino pasaulyje vertinami specialistai.

Štai minėto „Kalnapilio Grand“ patobulintas alus į naujo dizaino reljefinį butelį, papuoštą modernia etikete, pilstomas įsikišant vienai garsiausių pasaulio dizaino agentūrų „Claessens International“. Įspūdį sustiprina tai, kad ši agentūra dizaino darbus atlieka tokiems garsiems prekių ženklams kaip „Guinness“, „Campari“, „Bacardi“ ar „Chivas Regal“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Atviri naujovėms

Alaus daryklos „Ragutis“ prekybos ir marketingo direktorius Dalius Rutkauskas pažymėjo, kad nauji produktai alaus rinkoje yra itin reikšmingi. „Kasmet rinkai pasiūlome bent pora naujovių: nuo etiketės ar butelio iki paties gėrimo atnaujinimo“, - LŽ dėstė D.Rutkauskas.

REKLAMA

Didelį pasisekimą, pasak jo, turėjo pernai „Ragučio“ pristatytas „Horn Dry“ alus, kurio skaidrumas dėl stiklo matomas dar neatkimšus butelio. Pristatydami šį alų aludariai teigė, kad jį pamėgs naujoves vertinantys šiuolaikiški vartotojai.

REKLAMA

Šiandien D.Rutkauskas džiaugsmingai šypsosi paklaustas, ar šio alaus pardavimas pateisino lūkesčius. „Prekyboje „Horn Dry“ alaus paklausa yra nuolatinė ir neslūgstanti“, - sakė pašnekovas. Jis patvirtino, kad prekybos pulsą suaktyvina didelių investicijų reikalaujančios naujovės.

Valdonė SAVULIONYTĖ

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų