Svarbiausi komponentai – važiuoklė ir variklis
Bandymai atliekami tikrinant įvairiausių automobilio sistemų veikimą, tačiau daugiausia dėmesio skiriama važiuoklės ir variklio patikrai – juk tai yra pagrindiniai bet kurio „Porsche“ komponentai. Tikrinamos jų savybės prie maksimalių apkrovų – pavyzdžiui, važiuojant lenktynių trasoje – bei ištvermė, ilgą laiką keliaujant greitkeliu ar lėtai judant miesto spūstyje.
Papildomi testai atliekami vidaus įrangai – visiems mygtukams ir ekranams. Didelis dėmesys skiriamas vairuotojo asistentams bei jungiamumui – „Porsche Connect“ sistemos įvairiose šalyse yra skirtingos, tad jų bandymai užtrunka ilgai ir pareikalauja daugybės resursų.
Ypatingai karštose vietovėse, kaip Persijos įlankos valstybėse ar Mirties slėnyje (JAV), bandomos automobilio oro kondicionavimo ir įvairių variklio komponentų terminės savybės. Visos sistemos turi veikti tinkamai iki 50 laipsnių temperatūros – pavyzdžiui, interjero detalės neturi girgždėti ar pradėti skleisti kitų papildomų garsų.
Vėjuoti keliai už Europos poliarinio rato užtikrina idealias oro sąlygas sportinio automobilio bandymams. Suomijoje, esant minus 35 laipsnių oro temperatūrai, testai fokusuojami į automobilio užkūrimą dideliame šaltyje, salono šildymo efektyvumą, valdymo, stabdymo savybes bei elektroninių sistemų veikimą.
Kinija yra ne mažiau svarbi bandymų stotelė. Šios šalies eismas yra išskirtinis, tai – geriausia vieta patikrinti automobilio ištvermei.
Skirtingos šalys bandymams pasirenkamos dėl dar vienos priežasties – degalų. Benzino kokybė Europoje, Persijos įlankoje ar Kinijoje skiriasi, tad siekiama užtikrinti, jog „Porsche“ važiuotų preciziškai su visose valstybėse pilamais degalais.
Tradicija – Niurburgringas
Bene žymiausia lenktynių trasa pasaulyje, „Nurburgring“, ir ilgiausia jos atkarpa – „Nordschleife“, – tradiciškai yra svarbi dalis kiekvieno „Porsche“ automobilio testų programoje. Variklis, transmisija, stabdžiai ir važiuoklė turi įrodyti, jog veikia nepriekaištingai reiklioje, kalnuotoje ir daugybę skirtingų posūkių turinčioje trasoje.
„Porsche“ bandomi ir Italijos lenktynių trasose. „Nardo“ komplekse galima nuodugniai išbandyti ne tik didžiausią automobilio greitį, bet ir jo valdymo savybes bei aušinimo sistemų veikimą maksimalios apkrovos sąlygomis.
Aukštis turi didelę įtaką automobilio elgsenai, todėl „Porsche 911“ keliavo į Mirties slėnį JAV – net 90 metrų žemiau jūros lygio – ir į Kolorado kalnus, kur pasiekė 4 300 metrų aukštį. Tai – didžiulis iššūkis dviem orą į variklį įpučiantiems turbokompresoriams, nes dideliame aukštyje deguonies tankis yra mažesnis ir automobilių varikliams dirbti yra sunkiau.
Šiandien pagrindinė testavimo programa jau baigta, o „Porsche 911“ automobiliai joje įveikė apie 3 milijonus kilometrų.
Ne mažiau svarbūs yra automobilio bandymai Vokietijoje. „Porsche“ įveikė daug kilometrų viešuose keliuose – greitkeliuose ir miestuose – laikantis Kelių eismo taisyklių reikalavimų ir tikrinant visų sistemų veikimą eilinėse kasdieninėse situacijose. Todėl aštuntoji sportinio automobilio ikonos karta pratęs tradiciją ir vėl bus geriausias kada nors pagamintas 911.