Jau ryte keliaujantys pro Žaliąjį tiltą galėjo pamatyti iškeltą naująjį „Audi Q2“ modelį. Vieta pasirinkta neįprasta, mat anksčiau stovėjusios sovietinės skulptūros buvo sukėlusios didelį ažiotažą. Buvo laukiama ar jos bus grąžintos į vietą, ar čia išdygs naujasis miesto simbolis. Nei vieno, nei kito nesulaukta.
„Audi“ ženklo vadybininkė Lietuvoje ir Latvijoje Ilze Grase Kibilde komentuoja, kad ši vieta pasirinkta būtent dėl savo aktualumo ir istorijos, o taip pat siekiama ir vėl prikelti diskusiją.
„Šis „Audi“ modelis būtent siejasi su kūrybiškumu, išeina iš normalių „Audi“ standartų. Dėl to galime būti šiek tiek drąsesni. Mes nesame prieš ar už statulas, kurios anksčiau buvo ant Žaliojo tilto, bet žinome, kad ši vieta šiuo metu aktuali tema. Norėjome vėl sukelti diskusiją ir būti dalis bendruomenės. „Audi“ prisideda prie miesto architektūros ir plėtros. Manome, kad žmones paskatinsime mąstyti plačiau ir labiau kūrybiškai“, - sako I. Grase Kibilde.
Paklausta dėl kainos atstovė patikino, kad ši tikrai nebuvo didelė, nes svarbiausia buvo kūrybiška idėja, o ne didžiulis biudžetas.
Rinkliavai nesvarbi komercinio renginio vieta
Nors „Audi“ atstovai tikslią sumą įvardinti atsisakė, to nenuslėpė Vilniaus savivaldybė. Organizavimo poskyrio vyr. specialistė Gintarė Makarevičienė informavo, kad visi leidimai organizuoti renginius yra išduodami vadovaujantis Tvarkymo ir švaros taisyklėmis, neatsižvelgiant į renginio vietą. Šis leidimas išduotas remiantis ta pačia tvarka.
„Rinkliava taikoma už leidimo organizuoti komercinį renginį išdavimą, nepaisant renginio vietos. Reklaminei akcijai organizuoti taikoma 28 Eur už renginio valandą rinkliava“, - informuoja G. Makarevičienė.
Tad viso už šią reklaminę akciją jos organizatoriai sumokėjo 784 Eur dydžio rinkliavą.
Renginio organizatoriai leidimą reklaminei akcijai gavo iš Kultūros departamento.