Šis pastatų kompleksas iš esmės pakeis Naujamiesčio veidą – jį statant „Maxima“ grupės įmonės investavo 2,1 mln. eurų, kad būtų sukurta šiai miesto daliai reikalinga infrastruktūra. Buvo iš esmės sutvarkyta Naugarduko ir Žemaitės bei Kauno ir Smolensko gatvių sankryža, įrengtos viešojo transporto sustojimo juostos, saugumo salelės, reguliuojamos pėsčiųjų perėjos. Vietoje buvusio troleibusų žiedo Naugarduko gatvėje įrengta žalioji zona, nutiesta beveik 650 metrų dviračių tako. Tai ir pirmoji parduotuvė šalyje, iki kurios nutiestas akliesiems ir silpnaregiams pritaikytas net apie 150 metrų ilgio kelias. Įrengtos ir dvi vietos pirkėjų elektromobiliams krauti.
„Simboliška, kad naujausią tinklo parduotuvę atidarome kaip tik toje vietoje, nuo kurios prasidėjo „Maxima“ prekybos tinklo istorija. Nuo paskutinio praėjusio amžiaus dešimtmečio pradžios, šis rajonas buvo svarbus sostinės prekybinis taškas, galima sakyti, sukūręs tvirtą pagrindą moderniai mažmeninei prekybai šalyje. Dėl to įgyvendindami projektą reikšmingai prisidėjome ir prie šiandien labai atsigaunančio Naujamiesčio rajono formavimo, siekėme pagerinti sąlygas šios vietos bendruomenei“, – sakė bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.
Naujas Naugarduko gatvės pastatų kompleksas – prekybos centras „Maxima XX“ ir bendrovės administracinis „Maxima LT“ pastatas – pareikalaus 15,5 mln. eurų investicijų, tarp kurių – ir minėti 2,1 mln. eurų, skirti infrastruktūros sukūrimui ir pirkėjų saugumo užtikrinimui. Daugiau kaip 8 mln. eurų pareikalavo „Maxima XX“ prekybos centras, į kurias įeina ir žemės sklypo pirkimas, statybos, prekybos, IT, apsaugos įrangos.
„Naujamiestis – tai vienas sparčiausiai besiplečiančių sostinės rajonų, pastebimai keičiantis šios miesto dalies veidą. Dėl to viena svarbiausių savivaldybės veiklos krypčių yra glaudus miesto ir verslo bendradarbiavimas vystant miestą pagal galiojančius Bendrojo plano sprendinius ir gaires. Nauji prekybos centrai, aktyviai investuojantys į miesto infrastruktūros gerinimą, visų pirma reiškia patogesnes gyvenimo sąlygas, reikalingas moderniam XXI amžiaus Vilniaus gyventojui. Džiugu, kad Vilnius šiandien patenka tarp geriausiai vertinamų ir investicijoms patrauklių vidutinio dydžio miestų Europoje, tai rodo, kad miesto plėtra vykdoma vadovaujantis teisingais sprendimais“, – sakė Vilniaus savivaldybės administracijos direktorė Alma Vaitkunskienė.
Naujojo „Maxima XX“ prekybos centro pirkėjams įrengta daugiau kaip 250 automobilių ir 15 dviračių stovėjimo vietų, 2 elektromobilių įkrovimo stotelės. Didžioji dalis, 2,75 tūkst. kv. metrų, prekybos centro ploto skirta prekybos salei, dar apie 1,5 tūkst. kv. metrų – pagalbinėms patalpoms, 270 kv. metrų skirti nuomai. Prekybos centre įrengta tvari ir moderni energijos perdirbimo sistema, kuri leis efektyviai išnaudoti parduotuvėje šaldymo procesų metu susidarančią energiją, šią panaudojant karšto vandens gamybai, patalpų šildymui bei vėdinimui.
Šioje naujausioje prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėje daugiausia dėmesio bus skiriama šviežiems produktams – šviežiai mėsai, žuviai, kulinarijos ir konditerijos gaminiams. Sveriamų produktų vitrinose bus siūloma šviežios lietuviškos mėsos, tiekiamos iš Lietuvos ūkių, atvėsintos šviežios žuvies bei paukštienos, bus gausu pieno produktų. Parduotuvėje bus ruošiami ir šviežios mėsos gaminiai, vietoje kepamos šviežios bandelės.
Prie prekybos centro prijungtame keturių aukštų biuro pastate iki metų pabaigos bus įrengtas 430 darbo vietų administracijos biuras, 12 posėdžių kambarių, apsaugos postas, valgykla, kurioje vienu metu galės pietauti net 90 darbuotojų. Administraciniame pastate taip pat bus įdiegtos inovatyvios energiją taupančios ir aplinką tausojančios šildymo bei apšvietimo sistemos.
2016 m. bendrovė „Maxima LT“ įgyvendina didžiausius per pastarąjį dešimtmetį plėtros planus. Nuo metų pradžios bendrovė atidarė 5 naujas ir 4 atnaujintas parduotuves. Aktyviausias tinklo plėtros etapas prasideda šį rudenį – iki metų pabaigos planuojama atidaryti dar 11 atnaujintų ir 5 naujas „Maxima“ parduotuves, taip pat naują administracijos biurą. Planuojama, kad plėtrai skirtos investicijos šiemet sieks iš viso 34 mln. eurų.
Šiuo metu Lietuvoje veikia 237 „Maxima“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų. Lietuvos vartotojų nuomone, geriausias kokybės pavyzdys ir simbolis vertinant Lietuvos rinkoje siūlomus produktus bei paslaugas – prekybos tinklas „Maxima“. Tai parodė šiemet nepriklausomos Šveicarijos tyrimų bendrovės „International Certification Association“ (ICERTIAS) atliktas rinkos tyrimas „QUDAL – QUality meDAL“.