Laidoje kūrybinė komanda atliks beprotiškus eksperimentus bei bandymus, kurių patiems geriau nekartoti.
„Visų pirma reikia pabrėžti, kad visi bandymai buvo atlikti uždaroje teritorijoje ir mes primygtinai nerekomenduojame to pakartoti gatvėse. Sunku įsivaizduoti, kas gali nutikti kelyje, jei jūsų automobilio padangos bus visiškai išleistos arba... prileistos ne oro, o vandens. Keliai nėra trasos ir bandymų poligonas – keliuose svarbiausia saugiai pasiekti kelionės tikslą“, – sako laidos vedėjas, Dakaro žurnalistas Paulius Garkauskas.
Lietuvoje dar nematytiems bandymams „Gazas dugnas“ specialiai įsigijo senutėlę, tačiau kultinę „Audi 100“. Iš sostinės į bandymų poligoną Kaune „Audi“ išlydėjo Dakaro rekordininkas Antanas Juknevičius. Reikia pripažinti, kad vienas geriausių Lietuvos lenktynininkų nebuvo sužavėtas daugiau nei trijų dešimčių metų senumo „Audi“ būkle.
„Galime atskleisti, kad esame paskutiniai šios „Audi“ savininkai – po mūsų filmavimų ši gražuolė savo gyvenimą baigs metalo lauže. Vos pradėjus filmavimus teko keisti „Audi“ generatorių, dėl kurio vos nesupleškėjo visas automobilis. Jau pirmajame filmavime sugadinome 7 padangas, teko keisti ir galinį stiklą, kuris neatlaikė smūgio. Išbandėme ir policijos priemonę – priverstinio stabdymo prietaisą „Ežį“. Ir tai tik pradžia“, – pasakoja P. Garkauskas. Laidos vedėjas pabrėžia, kad žavesio laidai suteikia tai, jog niekas nežino, kaip eksperimentas baigsis.
„Vienas iš svarbiausių laidoje – netikėtumo faktorius. Prieš atlikdami bandymus mes galime teoriškai prognozuoti, kas nutiks, tačiau realybė neretai parodo, kad rezultatas yra visiškai kitoks, nei buvo galime tikėtis. Internete matome, kad padangą esą galime pasigaminti iš plastikinės plėvelės, tačiau realybė tokia, kad tai sunkiai įgyvendinama. Kita vertus, per bandymus mes patys pridarome klaidų, kurių negalėjome prognozuoti, todėl eksperimentas pasisuka visiškai netikėta linkme. Patarimas iš laidos filmavimų – nebandykite mėtyti arbūzų ant automobilio stogo“, – juokiasi P. Garkauskas.
„Kuo toliau, tuo mūsų bandymai bus žiauresni ir vis sunkiau pakeliami. Nuo to tik įdomiau TV žiūrovams. Pripažinkite, kad „Audi 100” kabrioletą gatvėse pamatysite ne kiekvieną dieną. Kitas klausimas, kiek laikys kabrioleto variklis, jei alyvą pakeisime, kad ir kokakola, – juokiasi P. Garkauskas.
„Audi 100“ kankinimai nebus vienintelė laidos dalis. „Gazas dugnas“ pažvelgs ir į kur kas gražesnius modelius.
„Visoje Lietuvoje ieškome įspūdingiausių Lietuvos mašinų, apie kurias pasakosime rubrikoje „Parodyk savo ratus“. Įdomu, kad Lietuvoje yra tokių žmonių , kurie savo išskirtinius automobilius laiko... savo svetainėse. Būtent tokių benzingalvių mes ieškome“, – pasakoja „Gazas dugnas“ vedėjas.
Humoro dozę laidoje atsvers pokalbiai aktualiomis temomis. Viena iš jų – automobilių importas iš JAV.
„Kaip atrodo automobiliai, iš JAV pasiekę Klaipėdos krantus? Kiek į jūrinį konteinerį telpa automobilių ir kaip jie iškraunami? Skelbimų portaluose mes matome naujam gyvenimui prikeltus automobilius. Kaip tai vyksta? Kaip kelių „lavonai“ tampa tviskančiais modeliais? O gal jūsų mieste yra sankryža, kurioje sunku orientuotis dėl absurdiškai sustatytų kelio ženklų? Šioje rubrikoje aptarsime viską, kas kalbama už garažo durų“, – sako P. Garkauskas.
„Gazas dugnas“ TV6 eteryje nuo rugsėjo 8 dienos, kiekvieną šeštadienį, 10 val.
Plačiau ČIA