Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Norinčių pasipuošti auksiniu medaliu ir iš tolo spindinčia taure - netrūksta. Atrodo, kad kiekvieną mėnesį atsiranda vis naujas bolidas, nauja inžinierių komanda, kuri savo dirbtuvėse sukuria greitesnį, galingesnį automobilį.
Neseniai įvykusiose „Texas Invitational“ traukos varžybose buvo išrinktas naujas greičio karalius. Automobilis nugalėjęs visus savo varžovus, jų tarpe buvo keletas „Lamborghini“ su daugiau kaip 2000 arklio galių išvystančiomis jėgainėmis.
Nors šiam „GT-R“ lenktynės nebuvo pačios lengviausios, tačiau dabar, automobilį sukonstravę „T1 Race Development“ dirbtuvių nariai gali atsikvėpti. Jų rankose - greičiausias „Nissan GT-R“ su 2100 arklio galių išspaudžiančiu motoru.
Įdomu, ar kam nors pavyks išspausti 3000 arklio galių?
Norinčių pasipuošti auksiniu medaliu ir iš tolo spindinčia taure - netrūksta. Atrodo, kad kiekvieną mėnesį atsiranda vis naujas bolidas, nauja inžinierių komanda, kuri savo dirbtuvėse sukuria greitesnį, galingesnį automobilį.
Neseniai įvykusiose „Texas Invitational“ traukos varžybose buvo išrinktas naujas greičio karalius. Automobilis nugalėjęs visus savo varžovus, jų tarpe buvo keletas „Lamborghini“ su daugiau kaip 2000 arklio galių išvystančiomis jėgainėmis.
Nors šiam „GT-R“ lenktynės nebuvo pačios lengviausios, tačiau dabar, automobilį sukonstravę „T1 Race Development“ dirbtuvių nariai gali atsikvėpti. Jų rankose - greičiausias „Nissan GT-R“ su 2100 arklio galių išspaudžiančiu motoru.
Įdomu, ar kam nors pavyks išspausti 3000 arklio galių?