• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos alaus rinkos lyderis "Švyturys-Utenos alus" pradėjo gaminti naują alaus rūšį - apie 5,2 laipsnio stiprumo "Baltą" alų iš kvietinio salyklo, kurį norėtų pardavinėti išimtinai moteriškai klientūros daliai.

REKLAMA
REKLAMA

Prieš pradėdama realizuoti naują alų, bendrovė antradienį (07.08) kreipėsi į Moterų ir vyrų lygių galimybių kontrolierę Aušrinę Burneikienę, klausdama, ar tai nepažeistų lygių galimybių nuostatų.

REKLAMA

"Nepaisant naujojo alaus universalumo ir priimtinumo abiejų lyčių atstovams, tam tikrą laikotarpį norima naują alaus rūšį realizuoti tik moteriškajai alaus vartotojų grupei", - paklausime kontrolierei teigia "Švyturys-Utenos alus".

Pasak bendrovės rinkodaros vadovo Dariaus Mikulio, susipažinus su Vokietijos, Didžiosios Britanijos ir kitų šalių patirtimi, buvo pasirinktas gaminti būtent kvietinis alus, o atliktos degustacijos parodė, kad labiau jis patinka moterims nei vyrams. Ar tik moterims "Baltas" alus būtų parduodamas visą, ar tik tam tikrą laiką, kol kas neaišku.

REKLAMA
REKLAMA

"Pirmiausiai reikia sulaukti atsakymo, ar mums bus leista taip daryti", - “Eltai” sakė D. Mikulis.

Pirmoji ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse bavariško stiliaus alų iš kviečių salyklo, pavadintą "Kvietiniu", 2000 metais pradėjo gaminti Šiaulių "Gubernija".

Ant savo naujojo produkto etikečių "Švyturys-Utenos alus" ketina spausdinti ženklus bei užrašus, nurodančius, jog "Baltas" alus skirtas bei parduodamas tik moterims.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Moterų ir vyrų lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos specialistai ketina paprašyti alaus bendrovės papildomos informacijos - kurį laiką "Baltą" alų ruošiamasi pardavinėti tik moterims ir kuo paremtas toks sprendimas.

"Galima spėti, kad toks bendrovės elgesys nesutampa su įstatymo nuostatomis, nes suteikiant vartotojams informaciją apie gaminius, prekes ir paslaugas arba jas reklamuojant privalu užtikrinti, kad joje nebūtų teikiamos privilegijos, išskiriant kurią nors lytį ir formuojant nuostatą, kad viena lytis yra pranašesnė už kitą", - “Eltai” sakė Moterų ir vyrų lygių galimybių kontrolierės patarėjas Algirdas Meškauskas.

REKLAMA

Pasak jo, kita vertus, bendrovės sprendimą galima vertinti kaip apmokėjimo sąlygą, to teisės aktai taip pat neleidžia. Pardavėjo, gamintojo ar paslaugų teikėjo veiksmai gali būti pripažinti pažeidžiančiais moterų ir vyrų lygias teises, jeigu dėl asmens lyties taikomos skirtingos apmokėjimo sąlygos už tos pačios vertės prekes ar paslaugas arba nustatomos skirtingos prekių ar paslaugų pasirinkimo galimybės.

REKLAMA

"Iš pirmo žvilgsnio būtų padaryti išvadą, kad nėra apie ką daug galvoti. Bet kadangi šitą naują alaus rūšį "Švyturys-Utenos alus" tik moterims nori realizuoti tam tikrą laikotarpį, tai gali būti vertinama kaip akcija", - mano A. Meškauskas. Jo teigimu, tarnyba jau yra turėjusi tokių tyrimų, kai nebuvo įžvelgta nė vienos lyties diskriminacijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Skandinavijos koncernui "Baltic Beverages Holding" priklausantis "Švyturys-Utenos alus" užima beveik pusę šalies alaus rinkos. Per praėjusius metus jis pardavimų ir paslaugų apimtį nuo 239,9 mln. iki 279,9 mln. litų, o jos audituotas grynasis pelnas pasiekė 76,21 mln. litų. Šiemet įmonė planuoja pasiekti apie 300 mln. litų apyvartą.

ELTA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų