2008 metais, pristatymo metu, daugelis automobilių industrijos ekspertų nepatikėjo, kad šis automobilis dėvėjo Škoda markės ženkliuką. Drąsus, elegantiškas ir šiek tiek agresyvus automobilio dizainas privertė sunerimti net ir visko mačiusius Volkswagen vadovus.
Superb stiprioji pusė visada buvo erdvus interjeras. Dėl pakankamai ilgos ratų bazės, tiek priekyje, tiek gale puikiai įsitaisys įvairaus ūgio ir sudėjimo žmonės. Daug kam gali pasirodyti keista, tačiau erdve jis prilygsta ar net pranoksta Audi, BMW ar net Lexus analogus.
Pagyrų nusipelno ir bagažinės tūris. Bagažinės talpa nusileidžia tik Mercedes Benz E klasės universalui. Jeigu jums reikalingas didelis ir talpus universalas, gerai pagalvokite apie Superb.
Jeigu išgirdė Škoda vardą, jums galvoje iškart kyla asociacijos su Octavia ar Fabia, trumpam paspauskite pauzės mygtuką. Superb yra visiškai kitoks.
Nors jis ir yra pigesnis už giminingąjį Volkswagen Passat, tačiau jis niekuo jam nenusileidžia. Nei apdailos medžiagomis ar surinkimo kokybe.
Į prašmatnųjį Škoda Superb buvo komplektuojami net devyni varikliai. Keturi iš jų - benzininiai, o likę dyzeliniai. Naudotų automobilių rinkoje daugiausiai pasirinkimų yra su dyzeliniais varikliais.
Pats populiariausias variklis, kuris buvo montuojamas į Škoda Superb, buvo 2 litrų darbinio tūrio dyzelinis agregatas su Common-Rail įpurškimo sistema. Jeigu girdėjote daugybę baisių istorijų apie dviejų litrų darbinio tūrio dyzelinius agregatus, šiek tiek nurimkite. Problemų turėjo dauguma 2 litrų dyzeliniai varikliai iki 2008 metų. Nors dyzelinių variklių gamoje yra įvairiausio galingumo agregatų, tačiau mes rekomenduotume pasirinkti 140 arklio galių išvystantį motorą. Tai bus pats optimaliausias variantas visiems. Tiek kuro sąnaudų, tiek dinamiškumo prasme.
Nemėgstate dyzelinių agregatų? Škoda jūsų tikrai nepamiršo. Naudotų automobilių rinkoje dominuoja modeliai su 1.4 ir 1.8 litro benzininiais motorais. Tiek vienas, tiek kitas su kasdieninėmis reikmėmis susidoros, tačiau norint patirti tikrąjį benzininių variklių teikiamą malonumą, rinkitės 3.6 litro, VR6 tipo agregatą, kuris išvysto 260 arklio galių.
Kaip bebūtų keista, tačiau Škoda Superb įvairiuose patikimumo testuose pasirodo žymiai geriau negu jo brolis iš Volkswagen stovyklos. Apskritai, daugelis modelio savininkų galvos skausmais nesiskundžia. Čekiškas flagmanas yra gan patikimas automobilis.
Problemų sąrašas nėra labai didelis, tačiau ir nėra labai mažas. Automobilio savininkai dažnai skundžiasi dėl sugendančio žibintų apiplovimo mechanizmo, 1.8 litro benzininiai varikliai turi labai didelį apetitą tepalams, tačiau didžiausia problema yra DSG - dvigubą sankabą turinti automatinė pavarų dėžė. Dėžė be didelių priekaištų veiks iki maždaug 150 - 200.000 kilometrų, o vėliau prasidės tikrasis galvos skausmas. Jeigu renkatės automobilį būtent su DSG pavarų dėže, būkite atidūs, nes remonto kaštai šiek tiek prasilenkia su sveiku protu.
Tomas :
„Automobilį turiu maždaug pusantrų metų. Rinkausi tarp 1.8 litro benzininio ir 2 litrų dyzelinio. Po keletos bandymų, nusprendžiau pasirinkti 160 AG išvystantį benzininį variklį. Kol kas (tfu, tfu, tfu) nesigailiu savo pasirinkimu. Kadangi per metus nuvažiuoju ne tiek jau ir daug, pirkti mašiną su dyzeliniu motoru buvo beprasmiška. Iki šiol teko pakeisti tik einamas dalis. Dirželiai, tepalai ir t.t. Su automobiliu esu nuvažiavęs 37.000 kilometrų.“
Sergėjus :
„Mašina lietuviams. Tikrąją ta žodžio prasme. Didelis, prabangus, pigus įsigyti ir pakankamai lengvai aptarnaujamas. Jeigu tektų rinktis tarp Passat ir Superb, vienareikšmiškai Superb. Su automobiliu esu nuvažiavęs 18.000 kilometrų.“
Elgė :
„Na nepasakyčiau, kad tai asmeninis automobilis, nes jį pirko įmonė. Vis dėlto, su juo važinėju nuo pat 2009 metų. Du kartus automobilį teko vežti į garantinį dėl automatinės pavarų dėžės problemų. Nesupykite, bet kas jai atsitiko nežinau. Visa kita veikia nepriekaištingai. Su automobiliu esu nuvažiavusi 114.000 kilometrų.“
Algirdas :
„Negaliu kažką blogo pasakyti apie šį automobilį. Tvirtas, patikimas, malonus vairuoti, beprotiškai talpus ir pakankamai ekonomiškas(aš vairuoju 2TDI 170AG). Dar prieš pirkdamas prisiklausiau visokių istorijų apie dyzelinių variklių bėdas, tačiau jos manęs kol kas neaplankė. Su automobiliu esu nuvažiavęs maždaug 60.000 kilometrų.“
Kaip optimaliausią variantą, pasirinkome 2 litrų darbinio tūrio, 140 arklio galių išvystantį dyzelinį variklį. Tad pasižiūrėkime kokios yra orientacinės šios versijos atsarginių detalių kainos.
Stabdžių trinkelių rinkinys - 73 litai.
Paskirstymo diržas - 99 litai.
Oro filtras - 30 litų.
Oro masės jutiklis - 280 litų.
Generatorius - 600 litų.
Starteris - 200 litų.
Kaitinimo žvakė - 55 litai.
Sankabos komplektas - 800 litų.
Rato guolio komplektas - 267 litai.
Vairo traukė - 73 litai.
Statramščio atraminis guolis - 85 litai.
Amortizatorius - 235 litai.
Šiais laikais, kai automobilių pasiūla yra beprotiškai didelė, Škoda Superb yra tarsi nešlifuotas deimantas. Jeigu ieškote automobilio visiems gyvenimo atvejams : kelionei į kalnus, apsipirkimui į prekybos centrą, vaikų iškraustymui ir t.t, čekiškas automobilis jums puikiai tiks.
Taip pat nereikėtų pamiršti apie puikią surinkimo kokybę, pakankamai mažus aptarnavimo kaštus, neblogą išliekamąją vertę ir gausią bazinę įrangą.
Ne veltui gamintojas šį automobilį pavadino Superb!
Papasakokite apie savo kasdieninį automobilį kaip jums sekasi jį eksploatuoti. Kiekvieną atsiliepimą ateityje pridėsime prie konkretaus automobilio straipsnio, tad jūs iš dalies galite pagelbėti žmogui perkant BMW, Mercedes Benz, Alfa Romeo ar dar kokią nors kitą mašiną. Savo istoriją atsiųskite mums el.paštu :
[email protected] arba užpildykite žemiau esančią formą.