Kaip bebūtų keista, tačiau naujasis „MG“ modelis nebuvo vienas iš tų automobilių, kuris atrodė kaip 1930-aisiais pagamintas kabrioletas. Tai buvo modernus, kompaktiškas, greitas ir lengvas kabrioletas, kuris privalėjo sugrąžinti gerą „MG“ markės vardą.
„MG F“ buvo vienas iš trijų, visiškai naujų „Rover Group“ koncerno modelių po to, kai už britiško laivo stojo jūreiviai iš „BMW“. Greičiausiai dėl šios priežasties „MG F“ buvo vienas ryškiausių britiškos markės modelių nuo pat 1995 iki 2002 metų.
Po stilinga, akį traukiančia išvaizda slypėjo 1.6 litro ir 1.8 litro, keturių cilindrų, 120 arba 150 arklio galių išvystantys benzininiai motorai. Baziniai ir patys pigiausi „F“ modeliai turėję 120 arklio galių išvystantį agregatą iki 100 km/val. įsibėgėdavo per maždaug 9 sekundes ir pasiekdavo 190 km/val. maksimalų greitį. Tuo tarpu 150 arklio galių variklį turinti modifikacija iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 7.7 sekundės ir pasiekdavo 210 km/val. greitį.
Iki pat 2001 metų „MG F“ buvo gaminamas su penkių laipsnių mechanine pavarų dėže. Vėliau, britams atnaujinus „MG F“ kabrioletą, 2001 metais pasirodė versija su penkių laipsnių automatine pavarų dėže, kuri nebuvo sutikta labai palankiai, net ir D.Britanijoje.
PATARIMAI PERKANT
Surinkimo kokybė, apdailos medžiagos ir patikimumas - visų britiškų automobilių Achilo kulnas buvo nuo pat aštunto dešimtmečio. Tačiau modernūs modeliai patikimumu nenusileidžia visų giriamiems „Volkswagen“ ar „Škoda“. Vis dėlto, surinkimo kokybė „MG F“ ir „MG TF“ modeliuose nėra pati geriausia.
- Pats didžiausias „MG F“ trūkumas - interjeras ir įvairios smulkios detalės, kurios pradeda nukristi. Senesnių modelių interjerai labai jautriai reaguoja į prastą priežiūrą ar grubų elgesį.
- Dar viena jautri automobilio vieta - oro paėmimo angos ir slenksčiai. Oro paėmimo angos nėra atsparios į kėbulą besidaužantiems akmenukams, o slenksčiai neatsparūs rūdims.
- Posūkiai. Vieta, kurioje gali atsirasti rūdžių židinys.
- Priekinio buferio ir priekinio sparno susijungimo vieta - dar vienas potencialus rūdžių židinys.
- Aušinimo sistema - viena jautriausių „MG F“ vietų, kuri iš rikiuotės gali išvesti britams puikiai pažįstamą „Rover K“ serijos benzininį variklį.
- Priekinis radiatorius - senesnių modelių radiatoriai nesugeba atlaikyti ilgų eksploatacijos metų. Vargu ar tinkamai prižiūrėtas „MG F“ turės tą patį, dar gamykloje sumontuotą radiatorių.
- Variklio tarpinė. Visi „Rover K“ serijos varikliai turi šį trūkumą, nuo kurio vargu ar kada nors pavyks pabėgti. „MG F“ savininkai rekomenduoja variklio tarpinę pakeisti kas 50 tūkst. kilometrų.
DETALIŲ KAINOS
- Stabdžių diskas ~ 30 eurų.
- Stabdžių trinkelių rinkinys ~ 25 eurai.
- Amortizatorius ~ 45 eurai.
- Rato guolio komplektas ~ 30 eurų.
- Termostatas ~ 20 eurų.
- Sankabos komplektas ~ 140 eurų.
- Liambda zondas ~ 48 eurai.
- Žvakė ~ 8 eurai.
SAVININKO ATSILIEPIMAS
Arnas - 1997 metų gamybos „MG F“ su 1.8 litro benzininiu varikliu.
Kompaktiškas, pigus ir puikiai valdomas. Kiekvieną kartą perkant automobilį, vadovaujuosi šiais kriterijais. Kai prieš tris metus ieškojau žavaus kabrioleto, mano akys nukrypo į „Mazda MX-5“ ir „MG F“. Tiek vienas, tiek kitas automobilis yra labai panašūs. Kompaktiški, greiti, pigūs, lengvai prižiūrimi, tad kodėl pasirinkau ne „MX-5“, o „MG“?
Automobilio ieškojau maždaug tris mėnesius, o sau patinkančio „MX-5“ taip ir neradau. Todėl natūralu, jog į paiešką įvedžiau „MG F“. Mano nuostabai, išvydau net tris skirtingus skelbimus, tad nieko nelaukiau, paskambinau, apžiūrėjau ir po maždaug trijų dienų savo garaže turėjau mėlynos spalvos „MG F“ su 110 tūkst. kilometrų rida.
Nesitikėkite šiais laikais įsigyti puikaus stovio „MG F“, ypač iki 2000 metų. Maniškis egzempliorius, ačiū dievui, turėjo tik kosmetinių kėbulo defektų. Reikėjo pakeisti priekinį buferį, porą oro paėmimo angų, galinį žibintą.
Norėdamas apsidrausti, iškart pasikeičiau variklio tarpinę, visus įmanomus skysčius, stabdžių kaladėles, vandens pompą ir paskirstymo diržą. Nuo tos dienos automobilis riedėjo kaip bitutė - ne vieno gedimo, pašalino garso.
Ar šį automobilį rekomenduočiau kitam? Rekomenduočiau, jeigu esate pasiryžęs jį prižiūrėti. Kitaip negu „MX-5“, „MG“ nemėgsta apsileidusių vairuotojų. Per ilgai tempiama guma gali pažeisti ne vieną, bet keletą svarbių komponentų.
MALONUMO KAINA
Kad ir ką esate girdėję apie „MG“ markės automobilius, naudoti „F“ arba „TF“ modeliai kainuoja ne ką mažiau nei „Mazda MX-5“.
Britiškų „MG F“ kainos prasideda nuo maždaug 1000 eurų. Tačiau automobilio kaina auga priklausomai nuo „MG“ stovio, pagaminimo metų ir komplektacijos.
Geros būklės, serviso istoriją turintis modelis Vokietijoje kainuoja nuo maždaug 1800 eurų. Atnaujintų modelių kainos prasideda nuo maždaug 2200 eurų.