Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Automanų pasaulis prieš penkerius metus pirmą kartą susipažino su naujausiu „Toyota“ ir „Subaru“ inžinierių darbu - klasikinės komponuotės kupė, kuris turėjo sugrąžinti legendinio „Corolla AE86“ dvasią į niūroką japoniškų automobilių pasaulį.
Oficialiai, tai yra bendras „Toyota“ ir „Subaru“ projektas, tačiau daugelį darbų atliko „Toyota“ inžinieriai. Jie sukūrė naują platformą, jie pasirūpino naujų komponentų gamyba. „Subaru“ prie šio projekto prisidėjo tik vienoje srityje - parūpino keturių cilindrų opozicinį variklį, o tiksliau - „EJ20“ motoro evoliuciją, kuri buvo aprūpinta „Toyota D4-S“ tiesioginio įpurškimo sistema.
200 arklio galių ir 204 Nm sukimo momentą išvystantis variklis tikrai nėra technologinis stebuklas. Jis sąlyginai lengvam automobiliui leisdavo iki 100 km/val. įsibėgėti per 7,7 sekundės ir pasiekti 225 km/val. maksimalų greitį. Žvelgiant į šias charakteristikas galima pasakyti, jog bet kuris hot hatch'as yra greitesnis už šį japonišką kupė, tačiau toks požiūris yra klaidingas.
„Toyota“ naująjį kupė aprengė „Michelin Primacy“ padangomis, kurios nepasižymi itin didžiuliu sukibimu su kelio danga, tačiau jos ant šio automobilio buvo sumontuotos dėl labai paprastos priežasties - palengvinti vairuotojų dalią, kuomet jie užsimanytų priversti „GT86“ arba „BRZ“ slysti šonu.
2013 metais „Toyota“ tam tikrose rinkose pristatė naują, ribotos laidos „GT86“ modelio versiją, kuri turėjo 18 colių ratlankius, naujo dizaino kėbulo detales, naują išmetimo sistemą, kuri leisdavo opoziciniam varikliui kvėpuoti lengviau. Ši versija pasirodė pačiu tinkamiausiu metu, kuomet automanų pasaulis buvo tik pradėjęs pažintį su klasikinės komponuotės kupė.
Gamintojas smulkius patobulinimus atliko 2014 ir 2015 metų viduryje, tačiau daugiausiai pokyčių buvo atlikta šiemet. „Toyota“ pasirūpino, jog variklis didesnį sukimo momentą išvystytų žemesniuose sūkiuose, interjere sumontavo geresnės kokybės apdailos medžiagas, prie rankos mieliau limpantį vairą ir atliko daugybę pakeitimų, kurie turėtų sudominti automobilių entuziastus.
Pažvelgus į naudotų automobilių rinką - pamatytumėte, jog „GT86“ ir „BRZ“ modelių kainos nukrito iki tokio lygio, kuris priverstų automanus pasakyti - „Patrauklu!“. Priklausomai nuo automobilio stovio, ar jis buvo skirtas JAV ar Europos rinkai ir kitų faktorių, šių sportiškų kupė kainos prasideda nuo maždaug 11 000 eurų.
Automanų pasaulis prieš penkerius metus pirmą kartą susipažino su naujausiu „Toyota“ ir „Subaru“ inžinierių darbu - klasikinės komponuotės kupė, kuris turėjo sugrąžinti legendinio „Corolla AE86“ dvasią į niūroką japoniškų automobilių pasaulį.
Oficialiai, tai yra bendras „Toyota“ ir „Subaru“ projektas, tačiau daugelį darbų atliko „Toyota“ inžinieriai. Jie sukūrė naują platformą, jie pasirūpino naujų komponentų gamyba. „Subaru“ prie šio projekto prisidėjo tik vienoje srityje - parūpino keturių cilindrų opozicinį variklį, o tiksliau - „EJ20“ motoro evoliuciją, kuri buvo aprūpinta „Toyota D4-S“ tiesioginio įpurškimo sistema.
200 arklio galių ir 204 Nm sukimo momentą išvystantis variklis tikrai nėra technologinis stebuklas. Jis sąlyginai lengvam automobiliui leisdavo iki 100 km/val. įsibėgėti per 7,7 sekundės ir pasiekti 225 km/val. maksimalų greitį. Žvelgiant į šias charakteristikas galima pasakyti, jog bet kuris hot hatch'as yra greitesnis už šį japonišką kupė, tačiau toks požiūris yra klaidingas.
„Toyota“ naująjį kupė aprengė „Michelin Primacy“ padangomis, kurios nepasižymi itin didžiuliu sukibimu su kelio danga, tačiau jos ant šio automobilio buvo sumontuotos dėl labai paprastos priežasties - palengvinti vairuotojų dalią, kuomet jie užsimanytų priversti „GT86“ arba „BRZ“ slysti šonu.
2013 metais „Toyota“ tam tikrose rinkose pristatė naują, ribotos laidos „GT86“ modelio versiją, kuri turėjo 18 colių ratlankius, naujo dizaino kėbulo detales, naują išmetimo sistemą, kuri leisdavo opoziciniam varikliui kvėpuoti lengviau. Ši versija pasirodė pačiu tinkamiausiu metu, kuomet automanų pasaulis buvo tik pradėjęs pažintį su klasikinės komponuotės kupė.
Gamintojas smulkius patobulinimus atliko 2014 ir 2015 metų viduryje, tačiau daugiausiai pokyčių buvo atlikta šiemet. „Toyota“ pasirūpino, jog variklis didesnį sukimo momentą išvystytų žemesniuose sūkiuose, interjere sumontavo geresnės kokybės apdailos medžiagas, prie rankos mieliau limpantį vairą ir atliko daugybę pakeitimų, kurie turėtų sudominti automobilių entuziastus.
Pažvelgus į naudotų automobilių rinką - pamatytumėte, jog „GT86“ ir „BRZ“ modelių kainos nukrito iki tokio lygio, kuris priverstų automanus pasakyti - „Patrauklu!“. Priklausomai nuo automobilio stovio, ar jis buvo skirtas JAV ar Europos rinkai ir kitų faktorių, šių sportiškų kupė kainos prasideda nuo maždaug 11 000 eurų.