Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Jeigu esate truputėlį vyresnis arba domitės rusiškais automobiliais, puikiai žinosite „Moskvich" markės automobilius. Nors ši markė daugeliui žinoma dėl kitų modelių, tačiau vienas moderniausių „Moskvich" buvo kompaktiškasis „Aleko" a.k.a „2141".
Pirmą kartą šis modelis buvo pristatytas 1985 metais ir skyrėsi pakankamai radikaliai nuo kitų „Moskvich" markės automobilių. Automobilis gavo priekinių varomųjų ratų sistemą, „McPherson" tipo priekinę pakabą, gale buvo sumontuotas torsionas. Taip pat automobilio kėbulo dizainas buvo kuriamas galvojant apie aerodinamiką. Kartu su Prancūzijoje aeronautikos specialistais, 1986 metais prekyboje pasirodęs modelis galėjo pasigirti 0.35 oro pasipriešinimo koeficientą. „Moskvich" markės automobiliai niekada dar nebuvo tokie pažangūs.
Nors automobilis ir pasižymėjo pažangiais sprendimais, tačiau tai vis dėlto išliko rusiškos automobilių industrijos produktas. Be kitokios išvaizdos, likusieji komponentai atkeliavo iš „Simca 1307". Žlugus Sovietų Sąjungai, rusai likę vieni patys, automobilį atnaujino 1996 metais. Daugelis sutinka, jog po atnaujinimo automobilis tapo tragišku. Kol atsainios „Moskvich" vadovybės kišenės pilnėjo, pirkėjai vis labiau nusigręždavo nuo šio automobilių gamintojo, kol 2002 metais paskelbė bankrotą.
Kyla natūralus klausimas, kodėl reikėtų pradėti tobulinti seną ir rusų modifikuotą Prancūzišką automobilį? Šio rūdimis nusėtos „Moskvich" savininkas teigia, jog šis „2141" buvo jo pirmasis automobilis. Kadangi pinigai nedygsta ant medžių, teko pradėti krapštytis prieš šio „Aleko" pravardę turinčio automobilio.
Vyrukas vardu Andrėjus teigia, jog nors automobilis ir senas, tačiau yra pakankamai įdomus. Didelis ir platus hečbekas.
Nors daugelio akimis šis „Moskvich" atrodo kaip „palaida bala", tačiau tai yra tik automobilių tobulinimo stilius. Projekto darbai prasidėjo dar tada, kai buvo madinga padengti savo automobilius rūdimis. Nors angliškai šis stilius vadinasi „RAT Style", mums priimtiniau tokio tipo automobilius vadinti žiurkėmis.
Automobilio kėbulas primena didmiesčio kanalizaciją, kompaktiškasis „Moskvich" turi truputėlį įdomesnę važiuoklės konfigūraciją. Nieko ypatingo, tačiau darbą puikiai atlieka trumpintos spyruoklės, kietesni amortizatoriai ir truputėlį minimalus ratų išvertimas.
Bene pats pastebimiausias automobilio akcentas yra „BBS" firmos ratlankiai. Andrėjus kartais pajuokauja, jog jie yra brangesni už visą mašiną.
Kokie ateities planai? Šiuo metu projektas yra pasiekęs finalinę stadiją. Andrėjus teigia, jog ateina laikas pakeisti akumuliatorių, kuro baką ir dar keletą detalių. Tačiau projektas turėtų išlaikyti tokią pačią išvaizda kaip ir dabar.
Nuotraukos - Pavel Korotky
Jeigu esate truputėlį vyresnis arba domitės rusiškais automobiliais, puikiai žinosite „Moskvich" markės automobilius. Nors ši markė daugeliui žinoma dėl kitų modelių, tačiau vienas moderniausių „Moskvich" buvo kompaktiškasis „Aleko" a.k.a „2141".
Pirmą kartą šis modelis buvo pristatytas 1985 metais ir skyrėsi pakankamai radikaliai nuo kitų „Moskvich" markės automobilių. Automobilis gavo priekinių varomųjų ratų sistemą, „McPherson" tipo priekinę pakabą, gale buvo sumontuotas torsionas. Taip pat automobilio kėbulo dizainas buvo kuriamas galvojant apie aerodinamiką. Kartu su Prancūzijoje aeronautikos specialistais, 1986 metais prekyboje pasirodęs modelis galėjo pasigirti 0.35 oro pasipriešinimo koeficientą. „Moskvich" markės automobiliai niekada dar nebuvo tokie pažangūs.
Nors automobilis ir pasižymėjo pažangiais sprendimais, tačiau tai vis dėlto išliko rusiškos automobilių industrijos produktas. Be kitokios išvaizdos, likusieji komponentai atkeliavo iš „Simca 1307". Žlugus Sovietų Sąjungai, rusai likę vieni patys, automobilį atnaujino 1996 metais. Daugelis sutinka, jog po atnaujinimo automobilis tapo tragišku. Kol atsainios „Moskvich" vadovybės kišenės pilnėjo, pirkėjai vis labiau nusigręždavo nuo šio automobilių gamintojo, kol 2002 metais paskelbė bankrotą.
Kyla natūralus klausimas, kodėl reikėtų pradėti tobulinti seną ir rusų modifikuotą Prancūzišką automobilį? Šio rūdimis nusėtos „Moskvich" savininkas teigia, jog šis „2141" buvo jo pirmasis automobilis. Kadangi pinigai nedygsta ant medžių, teko pradėti krapštytis prieš šio „Aleko" pravardę turinčio automobilio.
Vyrukas vardu Andrėjus teigia, jog nors automobilis ir senas, tačiau yra pakankamai įdomus. Didelis ir platus hečbekas.
Nors daugelio akimis šis „Moskvich" atrodo kaip „palaida bala", tačiau tai yra tik automobilių tobulinimo stilius. Projekto darbai prasidėjo dar tada, kai buvo madinga padengti savo automobilius rūdimis. Nors angliškai šis stilius vadinasi „RAT Style", mums priimtiniau tokio tipo automobilius vadinti žiurkėmis.
Automobilio kėbulas primena didmiesčio kanalizaciją, kompaktiškasis „Moskvich" turi truputėlį įdomesnę važiuoklės konfigūraciją. Nieko ypatingo, tačiau darbą puikiai atlieka trumpintos spyruoklės, kietesni amortizatoriai ir truputėlį minimalus ratų išvertimas.
Bene pats pastebimiausias automobilio akcentas yra „BBS" firmos ratlankiai. Andrėjus kartais pajuokauja, jog jie yra brangesni už visą mašiną.
Kokie ateities planai? Šiuo metu projektas yra pasiekęs finalinę stadiją. Andrėjus teigia, jog ateina laikas pakeisti akumuliatorių, kuro baką ir dar keletą detalių. Tačiau projektas turėtų išlaikyti tokią pačią išvaizda kaip ir dabar.
Nuotraukos - Pavel Korotky