Atskirai vertinant trijų ketvirčių pardavimų apyvartą Lietuvoje, lyginant su tokiu pat 2012-ųjų metų laikotarpiu, pardavimai augo 22 proc. – apie 1,5 mln. litų.
„Tiek Lietuvos, tiek užsienio rinkose kuriami nauji verslai, vis daugiau įmonių ieško darbuotojų sveikatą tausojančių ergonomiškų biuro interjero spendimų. Mūsų produkcija tenkina šiuos, o taip pat ir dizaino, kokybės poreikius. Todėl „Narbutas“ tampa vis labiau žinomas, mūsų projektų portfelis nuolat plečiasi, o tai stiprina įmonių grupės pozicijas mūsų veiklos rinkose. Šiuo metu įgyvendiname dar kelis stambius projektus, todėl iki metų pabaigos pardavimų apyvarta dar augs“,- sako „Narbutas“ įmonių grupės pardavimų Lietuvoje vadovė Ingrida Paužienė.
Užsienio rinkų atveju, didžiausias pardavimų augimas stebimas Švedijoje – 4,8 karto, Prancūzijoje – 3,2 karto, ir Jungtinėje Karalystėje – 1,5 karto.
Įmonių grupė „Narbutas“ turi daugiau nei dvidešimties metų biuro baldų gamybos ir pardavimo patirtį, specializuojasi ergonomiškos darbo aplinkos kūrime. Lietuvoje gaminami biuro baldai pasižymi patvarumu, patogumu, tausoja aplinką ir darbuotojų sveikatą. Pagrindinės įmonės eksporto rinkos – Rusija (joje parduodama apie 32 proc. produkcijos), Didžioji Britanija ir Airija (29 proc.).
Lietuvoje „Narbuto“ atstovybės veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose.