Vienos didžiausių Lietuvoje biuro ir virtuvės baldų bendrovės "Narbutas ir Ko" pardavimo apimtis per du šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, išaugo 7,6 proc. - nuo 6,74 iki 7,25 mln. litų.
Vidaus rinkoje sausį-vasarį "Narbutas ir Ko" realizavo produkcijos už 3,75 mln. litų, arba 11 proc. daugiau nei analogišku laikotarpiu pernai, kai pardavimas sudarė 3,38 mln. litų.
"Aktyviai plečiame eksportą ir į Vakarus, ir į Rytus, tačiau pagrindine mūsų rinka išlieka Lietuva", - pabrėžia "Narbuto ir Ko" generalinis direktorius Tomas Marcijonas.
Pernai Lietuvos rinkoje bendrovė pardavė produkcijos už 22,78 mln. litų, arba 4 proc. daugiau nei 2001 metais. Įskaitant ir eksportą, pernai bendrovės pardavimų apimtis išaugo 5,4 proc. iki 43,3 mln. litų.
"Pardavimų dinamiką pernai lėmė išaugęs eksportas į Vakarų rinką", - teigia įmonės vadovas.
Bendrovės pardavimo apimtis Vakarų Europoje pernai augo 23 proc. iki 9,3 mln. litų.
Praėjusiais metais "Narbutas ir Ko" užėmė apie 35 proc. Lietuvos biuro baldų rinkos.
ELTA