„Per naktinį greičio ruožą beveik nelijo, bet prieš jį siautė liūtys ir ruožas buvo labai šlapias, bala ant balos. Visą trasą pavyko įveikti be klaidų, bet dėl oro sąlygų teko ne kartą stoti ir pasitikrinti, ar tikrai važiuoju pagal kelio knygą ir esu ten, kur turiu būti. Vanduo trasoje tikrai apsunkino navigaciją“, – naktį į bivaką grįžęs pasakojo Antanas Kanopkinas.
Mindaugas Skudutis po naktinio greičio ruožo su šypsena pasakojo, kad dalį greičio ruožo važiuodamas galvojo, jog labai slidu trasoje ir todėl keturratis važiuoja nestabiliai, tačiau tik finišavęs pamatė tikrąją to priežastį.
„Tik finiše pamačiau, kad dalį trasos važiavau su sprogusia galine padangą – todėl ir keturratis, švelniai tariant, neturėjo tinkamo sukibimo. Bet neskaitant šios smulkmenos, viskas šiandien ėjosi gerai, padariau nedidelę navigacinę klaidą, bet ji iš esmės nepakeitė nei mano tempo, nei rezultato.“
Technika šiomis sudėtingomis sąlygomis veikė tinkamai ir nepaisant prakiurusios padangos, lenktynininkai nepatyrė jokių didesnių nesklandumų. Nors diena ir buvo sudėtinga, A. Kanopkinas džiaugiasi, kad yra proga išbandyti tiek save, tiek techniką kuo sudėtingesnėmis ir įvairesnėmis sąlygomis.
„CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos sportininkai pagal preliminarius rezultatus antradienį užėmė 7 ir 8 vietas tarp beveik trisdešimties keturračių.
M. Skudutis neslepia, jog kiekvienas papildomas rezultatų lentelės laiptelis aukštyn dabar itin sudėtingas – Breslau susirinkę vieni stipriausių sportininkų Europoje. Trečiadienį dalyviai ir vėl į bivaką grįš jau sutemus.