Agresija kaip iškrovos priemonė – veiksmingas dalykas. Japonų tarnautojai per kavos pertraukėles lėles kaip menamus savo vadovus spardydavo ir daužydavo dar septintame praėjusio amžiaus dešimtmetyje. O kaip savo neigiamas emocijas išlieja automobilių dizaineriai?
Panašu, kol visos būsimo automobilio linijos įgija galutinį pavidalą, kol projektas gauna kompanijos vadovų palaiminimą, būna daug kūrybinių kančių ir įtampos. Ne veltui viso pasaulio automobilių stilistai savo kūrinius pabaiginėja naudodami natūralaus dydžio plastilininius maketus. O ką su tokia plastilinine skulptūra daryti po to, kai automobilio dizainas patvirtinamas?
Toks plastilininis modelis gali tapti puikia iškrovos priemone. Pažiūrėkite į savo darbo vaisių naikinančių „Jaguar“ stilistų veidus. O be viso to, tai dar ir šiokia tokia automobilio reklama.