„Kaip asociacija siekiame ne tik sėkmingai atstovauti savo narių interesus, bet ir toliau telkti šios industrijos atstovus. Šiuo atveju, džiaugiamės, kad bendradarbiavimą pradėjome su tokia progresyvia gamintoja kaip „Swedish Match“, ypatingai todėl, jog dalijamės tomis pačiomis vertybės ir atsakingu požiūriu į šį sektorių“, – Nacionalinės tabako gamintojų asociacijos vadovas Arnas Neverauskas cituojamas pranešime spaudai.
„Džiaugiamės pradėdami bendradarbiavimą su Nacionaline tabako gamintojų asociacija, kadangi mes tikime, jog oraliniam vartojimui skirtos nikotino pagalvėlės, kuriose nėra tabako, gali vaidinti svarbų vaidmenį suteikiant rūkantiems asmenims mažiau rizikingą alternatyvą nei rūkymas“, – teigė „Swedish Match“ atstovas Nils Erlimo.
„Swedish Match“ kuria, gamina ir parduoda kokybiškus produktus pirmaujančiais prekės ženklais nikotino pagalvėlių ir oraliniam vartojimui skirtų tabako gaminių segmentuose visoje Europoje. Bendrovės pardavimai 2019 m. siekė 14,739 mlrd. SEK (apie 1,46 mlrd. EUR).