Britų „Autosport“ teigimu, prieš prasidedant šių metų „Formulės-1“ čempionatui dabar jau buvęs „Ferrari“ ekipos darbuotojas Nigelas Stepney įspėjo „McLaren“ vyriausiąjį bolidų kūrėją Mike'ą Coughlaną apie judantį italų komandos bolidų dugną.
Teigiama, kad N. Stepney elektroninio pašto žinute atskleidė M. Coughlanui „Ferrari“ bolido dugno veikimo principą ir paskatino jį apskųsti Tarptautinei automobilių federacijai (FIA).
Paskelbdama liepos 26 dieną sušaukianti neeilinį Pasaulio autosporto tarybos (WMSC) posėdį, federacija pažymėjo, kad bus nagrinėjamas neleistino „Ferrari“ dokumentų panaudojimo nuo šių metų kovo iki liepos mėnesio klausimas. Manoma, kad minėtas elektroninis laiškas ir yra informacija, kurią, FIA žiniomis, dar kovą gavo „McLaren“ komanda.
Tiesa, nėra aišku, ar M. Coughlanas pasidalijo iš N. Stepney gauta informacija su kitais ekipos darbuotojais, tačiau iškart po pirmojo čempionato etapo Australijoje „McLaren“ komanda kreipėsi į FIA prašydama paaiškinti su bolido dugno konstrukcija susijusias taisykles. Federacija ilgai nedelsdama sugriežtino dugno lankstumo tikrinimo tvarką, taip priversdama „Ferrari“ pakeisti šios bolido dalies konstrukciją.
Be to, „Autosport“ rašo, kad į kopijavimo paslaugų parduotuvę slapta „Ferrari“ informacija buvo nugabenta tam, kad ši būtų nuskaityta ir perkelta į skaitmeninį formatą bei įrašyta į kompaktinius diskus. Manoma, kad „Ferrari“ dokumentų originalus M. Coughlanas po to tiesiog supjaustė ir sudegino greta savo namų.
Britų leidinio teigimu, „McLaren“ specialistas sunaikinti turimą medžiagą buvo paragintas ekipos vykdančiojo direktoriaus Jonathano Nealo, kuriam esą leido užmesti akį į dokumentus bežaidžiant golfą. Kada tai įvyko, kol kas nėra žinoma.
„Formulės-1“ čempionate pirmaujančią „McLaren“ ekipą pripažinus kalta, jai gresia įspėjimas, piniginė bauda, visų ar dalies pelnytų taškų atėmimas, diskvalifikacija vienoms ar daugiau lenktynių arba pašalinimas iš šių metų pirmenybių apskritai.