86 kv. m parduotuvė duris atvers prekybos centre „Banginis“. Pasak MV marketingo direktorės Rūtos Janušauskienės, tai natūralus bendrovės plėtros žingsnis, susijęs su augančiu vartotojų susidomėjimu gėrimų kultūra ir asortimentu.
„Šiuo žingsniu sustiprinome savo mažmeninės prekybos pozicijas didžiuosiuose miestuose. Regionuose matome nemažą potencialą – mūsų organizuojami renginiai rodo, kad domėjimasis gėrimų kultūra, prekių ženklais ir asortimentu jau paplito gerokai už sostinės ribų, taigi specializuotų parduotuvių plėtra regionuose yra padiktuota rinkos poreikių“, - sako R.Janušauskienė.
Pasak jos, MV gėrimų parduotuvės iš konkurentų išsiskiria ir asortimentu, ir aptarnavimu. Bendrovė gėrimų iš viso pasaulio asortimentą formuoja taip, kad tinkamą produktą galėtų rasti ir ieškantieji geriausio kainos ir kokybės santykio, ir prabangių prekinių ženklų vartotojai. Taip pat ypatingas dėmesys skiriamas personalo apmokymui – dauguma iš MV gėrimų pardavėjų-konsultantų yra baigę arba studijuoja someljė mokyklose.
MV gėrimų parduotuvėse pirkėjas gali rinktis iš daugiau nei 800 pavadinimų prekių - vynų (taip pat putojančių), vermuto, stipriųjų gėrimų (degtinės, viskio, konjako, brendžio ir kt.), taip pat įsigyti alaus, gaiviųjų gėrimų ir tabako gaminių.
Net trečdalį MV gėrimų parduotuvių asortimento sudaro prekės, kurių nėra prekybos tinklų ar kitose specializuotose gėrimų parduotuvėse. MV parduotuvių asortimentą, atsižvelgdami į rinkos tendencijas ir klientų poreikius, formuoja bendrovės vyno ir stipriųjų gėrimų ekspertai bei specializuotų parduotuvių vadovai. Prieš patekant į parduotuvių lentynas, kiekvienas produktas yra degustuojamas ir įvertinamas.
MV marketingo vadovės teigimu, specializuotų parduotuvių rinkos dalis šiuo metu sudaro apie 3-4 proc. Dauguma jų yra įsikūrusios didžiausiuose Lietuvos miestuose – prestižiniuose senamiesčio ir centro kvartaluose arba prekybos centruose.
Specializuotos MV gėrimų parduotuvės pradėjo veikti nuo 2005 m., aktyvi jų plėtra prasidėjo 2010 m. Iki šiol 4 MV gėrimų parduotuvės veikė Vilniuje, viena Kaune ir viena – Šiauliuose. Didžiausia – 250 kv. m MV gėrimų parduotuvė su degustacijų sale įsikūrusi Vilniuje, Verslo trikampyje, antra pagal dydį – 182 kv. m Kauno „Akropolyje“.
"UAB „Mineraliniai vandenys“ (MV), kartu su Baltijos šalyse veikiančiais padaliniais – SIA „MV Latvia“ ir OÜ „MV Eesti“ – užima lyderio pozicijas regiono didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais ir tabako gaminiais rinkoje. Lenkijoje grupės prekybos interesams atstovauja „MV Poland“ sp. z o.o. Šiandien MV portfelį sudaro apie 1500 pavadinimų produktų. Jie platinami per 12 tūkst. prekybos taškų Baltijos šalyse ir Lenkijoje.
Užsakymo numeris 4000