Gruodžio 16 d., trečiadienį, „Tamstos“ klube vyko finalinis jaunų ir mažai žinomų grupių konkursas „Garažas“, kurį, nusižengiant festivalio idėjai, laimėjo ne pogrindžio atstovai, o scenos profesionalai. Pagrindinį prizą, "Apple" firmos kompiuterį, laimėjo „Triumfo arkai“ tinkanti, džiazo ir rimtenbliuzo stilius įvaldžiusi grupė „Jing'a'ling“.
Antroje vietoje taip pat liko ne mažiau profesionalesni Bon Iver atitikmenys Lietuvoje folkrokeriai „Avenue Acoustic“. Jiems atiteko grupės Antis nupirktas mikrofonas. Ir tik trečioje vietoje sutinkame labiau garažui tinkančią grupę „Rezervuota“, kuri, pakeitusi pritariamąjį gitaristą, laimėjo ir žiūrovų simpatijų prizą - publikos aukų dėželę.
Nepaisant to, kad konkurso pavadinimas paimtas iš pogrindžio terminologijos, būtent garažinių grupių jame labiausiai ir trūko. Profesionalų dominavimą, kaip trūkumą, pastebi ir nuvertintos psichodelinio roko grupės „Grim City“ dainininkas Markas Palubenka: „Komisija nemažai kartų akcentavo tą garažiškumą, tačiau vis tiek visus atlikėjus vertino bendrais muzikos kriterijais. Dėl to profesionalumas, ko gero, buvo tų kriterijų viršūnė, nors lyg ir logiška, kad profesionalumas ir garažiškumas - sunkiai suderinami dalykai. Tad mes, kaip kur kas labiau iš garažo, nei iš profesionalų tarpo, tai vertinam neutraliai. Ko gero, reikėjo aiškiau apibrėžtos konkurso koncepcijos“, sakė muzikantas tinklaraščiui „Sharkeen.lt“.
Konkurso komisija, kuri anksčiau iš pusfinalių buvo eliminavusi vienas perspektyviausių lietuviškų grupių: charizmatiškuosius Liūdnus slibinus ir romantiškuosius klaipėdiečius „Delyro“, negailėjo kritikos strėlių ir finaliniame etape. „Grojom tuos pačius gabalus, kurie buvo pusfinalyje. Atlikom juos tikrai prasčiau - įtampa, jaudulys, ir šiaip sudėtingos kompozicijos. Tikrai buvo keista, kad finale komisija pastebėjo tai, ko "nematė" pusfinalyje - lipdukus, mano „morrisonišką“ (grupės „The Doors“ vokalisto - sharkeen.lt) kopijavimą, vargonišką kakofoniją ir apskritai monotoniją. Mes buvome mes, sudėtinga žmonėm, klausantiems mus pirmąkart, įteigti savo unikalumą, ir, viliuosi, tai tik laiko klausimas. O gabalai turėjo parodyti didžiąją dalį mūsų muzikinės koncepcijos, nes, be abejo, turime ir kitų savo muzikinių pusių, bet tikrai nemanau, kad esame tokie, kuriems pakanka dviejų kūrinių pilnai ar beveik pilnai pateikti save“, su pastabomis iš dalies sutiko M. Palubenka".
Aurelijus Butnorius