MTV yra populiariausia jaunimo televizija Lietuvoje, rodo TNS Gallup atliktas tyrimas.
Apklausos duomenimis, tarp 15-35 metų amžiaus kabelinės, skaitmeninės ir palydovinės televizijos žiūrovų MTV Lietuva yra trečias pagal žiūrimumą TV kanalas po TV3 ir LNK. MTV žiūri kas antras Lietuvos gyventojas, turintis kabelinę televiziją, bei kas ketvirtas šalies gyventojas, turintis ne kabelinę televiziją.
Artimiausias MTV Lietuva konkurentas Tango TV pagal žiūrimumą tarp žiūrovų, mokančių už televizijos paslaugas, remiantis TNS Gallup apklausa, atsilieka daugiau nei dukart.
Populiariausia jaunimo televizija, remiantis šia TNS Gallup apklausa, MTV tapo ir Estijoje.
TNS Gallup šiemet atlikto tyrimo metu buvo apklausta 15-35 metų amžiaus 913 respondentų, turinčių galimybę namuose matyti kabelinę, palydovinę arba skaitmeninę televiziją.
Šis TNS Gallup tyrimas taip pat atskleidė reklamos per MTV efektyvumą: net 24 % MTV Lietuva žiūrovų sutiko su teiginiu, kad reklama per MTV skatina išbandyti naujus produktus, yra įdomi, įsimenanti, nekonvencionali.
Tyrimo rezultatai parodė, kad Lietuvoje per mėnesį kanalas pasiekė 60 % tirtos auditorijos, o dominuojanti MTV Lietuva kanalo žiūrovų grupė buvo 15-24 m. didmiesčių jaunimas.
MTV Networks Baltic mastu respondentų nuomonė dėl žiūrimiausios, mėgiamiausios ir populiariausios MTV laidos sutapo. Pirmoje vietoje atsidūrė „MTV Euro Top 20“, antroje – „MTV Baltic Top 20“, o trečioje – „Pimp My Ride“ („Papimpink Mano Ratus“).
Nieko nuostabaus, kad vietinis „Pimp My Ride Baltic“ projektas sulaukė stulbinančio dėmesio. Vien Lietuvoje norinčių, kad jų seni automobiliai būtų „papimpinti“, užsiregistravo apie tūkstantį, o spekuliacijos dėl būsimo laidos vedėjo ir atrinkto automobilio prasidėjo vos tik paskelbus apie tai, kad Lietuva taps trečiąja šalimi pasaulyje, gavusia leidimą vykdyti „Pimp My Ride“ projektą.
Dažniausiai žiūrimi lietuviški TV kanalai: TV3 - 32.5 %, LNK - 16.6 %, MTV Lietuva - 6.2 %, LTV - 2.9 %, Tango TV - 2.9 %, LTV2 - 2.3 %, BTV - 1.3 %, TV1 - 1.0 %.
Šaltinis: „TNS Gallup“, 15-35 m. jaunimo kabelinių TV žiūrovų miestuose tyrimas, 2008 pavasaris.