• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Paroda „CES 2014“ jau baigėsi, tačiau joje surinkta medžiaga vis dar traukia visuomenės dėmesį. Renginyje žurnalistams pavyko pabendrauti su daugelio technologijų kompanijų vadovais, todėl dabar pasirodo nemažai įdomių interviu. Vienas tokių – „Pocket-Lint“ žurnalistų pokalbis su kompanijos „Motorola“ generaliniu direktoriumi Dennisu Woodside'u.

REKLAMA
REKLAMA

Atitinkamo „Google“ padalinio vadovas leido suprasti, kad ekspansija išmaniųjų telefonų rinkoje kompanijai yra prioritetinis dalykas šiandien ir artimiausioje ateityje. Penki milijardai žmonių, kurie neturi išmaniojo telefono, ir vienas milijardas, kuris jį turi – štai tikslinė auditorija ir rinka su geru augimo potencialu.

REKLAMA

Po tam tikro laiko „Motorola“ gali sugrįžti ir į planšetinių kompiuterių rinką, ir vienas iš tokių įrenginių gali būti konfigūruojamas su „Moto Maker“ paslauga, tačiau dabar visos jėgos mestos į išmaniųjų telefonų rinką. Iš esmės, kompanijai „Motorola“ tai yra netgi savotiškas reputacijos klausimas – savo vardą ji užsitarnavo būtent dėl mobiliųjų telefonų, tuo tarpu jėgų barstymas viskam (iki pat šaldytuvų) galėtų kompanijos įvaizdį sugadinti.

REKLAMA
REKLAMA

„Motorola“ vadovas nemato priežasčių, kodėl ateityje neturėtų pasirodyti išmaniųjų telefonų, kainuosiančių 50 dolerių,kurie būtų tokie pat geri, kaip ir įrenginia už 500 dol. Automobilių rinka jau pasiekė tą lygį, kai 100 000 dol. kainuojančiais automobiliais važinėja nedaugelis, o pagrindinę dalį sudaro modeliai, kurių kaina – iki 20 000 dolerių. Bent jau tokias išvadas leidžia daryti JAV rinka.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Po tam tikro laiko analogišką stadiją pasieks ir išmaniųjų telefonų rinka. Dėl šios priežasties „Motorola“ domisi galimybe išleisti nebrangių telefonų, o „Moto G“ (179 JAV dol.) sėkmė tik patvirtina šių minčių teisingumą.

Patirtis, kurią suteikė darbas su „Moto X“ ir „Moto G“, kompanijai „Motorola“ sufleruoja, jog pasaulinėje rinkoje didžiulį potencialą turi tie išmanieji telefonai, kuri pardavinėjami be įsipareigojimų sudaryti ilgametę sutartį su mobiliojo ryšio operatoriumi. Be to, jauni vartotojai stengiasi savo telefoną kuo labiau individualizuoti.

REKLAMA

Maždaug ketvirtadalis amerikiečių, kurie užsakė „Moto X“, naudojasi „Moto Maker“ paslaugomis. Apie 80% tokių „individualistų“ buvo žmonės, jaunesni nei 35-erių. Ateityje bus galima keisti ne tik telefono nugarėlės išvaizdą. „Motorola“ ruošia ir modulinių telefonų projektą, kurie leis modernizuoti mobilųjį įrenginį dalimis.

Į dėvimų kompiuterių segmentą „Motorola“ dar tik dairosi, nes šie įrenginiai dabartiniame evoliucijos etape dar toli iki tobulumo viršūnės. Kai tik kompanija šioje srityje sukurs ką nors įspūdingo, ji būtinai pasirodys ir šioje perspektyvioje rinkoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų