Valentino Rossi („Vale“) tapo nauju miesto automobilio „Opel Adam“ ambasadoriumi Italijoje. Italijos sportininkas, aukščiausios kategorijos pasaulio motociklų čempionato „Moto GP“ čempionas, tapo informacinės kampanijos žvaigžde, kurios metu bus pristatytos bendros „Adam“ bei Valentino savybės: asmenybė, kūrybiškumas, energingumas ir tuo pačiu užtikrintas tikslumas.
Kampanija bus vykdoma tradicinės bei skaitmeninės žiniasklaidos kanaluose, pradedant televizija, spauda ir baigiant socialine medija. „Valentino Rossi yra idealus „Adam“ ambasadorius: puikaus būdo, linksmas, šiek tiek padūkęs ir visuomet judesy – visai kaip mūsų „Opel Adam“. Tuo pačiu, jis kruopštus, atsargus, visuomet veikia su maksimaliu tikslumus. Tą galima pasakyti ir apie Vokietijos inžinierių darbą, kuris yra pagrindinė mūsų visų automobilių vertė”, - sako Robertas Matteuči, „Opel Italia” generalinis direktorius.
„Ieškodami ambasadoriaus „Adam“, net neabejojome, jog Valentino Rossi geriausiai atspindi šio mūsų automobilio savybes, pabrėžiant vokiečių inžinerijos preciziškumą.”
Valentino Rossi sužavėjo mažas miesto automobilis: „Šio „Opel Adam“ sėkme buvau įtikinęs nuo pat pradžių ir ne tik dėl jo dizaino, aksesuarų ir technologijų. Individualių kombinacijų pasirinkimas iš tūkstančių variantų yra tiesiog fantastiškas. Net nežinau tikslaus jo skaičiaus, tačiau manau, jog tai yra pakankama visiems norintiems suskurti savo individualų „Adam“.
„Opel Adam“ klientams siūlo daugiau nei 61 tūkst. vidaus ir 82 tūkst. išorės skirtingų kombinacijų.
Ekspertai prognozuoja, kad mažų, miesto gyvenimo būdo automobilių segmentas ir toliau augs artimiausius keletą metų. Nuo 2000 metų, šio populiaraus segmento (automobilio ilgis iki 3,70 m) pardavimai visoje Europoje išaugo daugiau nei 30 proc., o vidutinio dydžio segmento (ilgis iki 4 m) – daugiau nei 110 proc. „Opel“ ir toliau ketina sparčiai plėstis šiame segmente.