Moteris teigia, kad ją išvarė iš lėktuvo, nes per daug kartų ėjo į tualetą. Joanna Chiu, jau būdama „WestJet“ lėktuve prieš pakilimą, kelis kartus bėgo į tualetą. Po atostogų Meksikoje ją kamavo skrandžio veiklos sutrikimai.
Išvarė dėl dažno naudojimosi tualetu
Ji teigė, kad skrydžio palydovės pastebėjo tai ir nusprendė, jog ji per daug negaluoja, kad galėtų skristi bei paprašė jos išlipti iš lėktuvo, rašo mirror.co.uk.
„Ką tik buvau išmesta iš @WestJet skrydžio iš Meksikos, nes man sutriko skrandžio veikla ir prieš pakilimą per dažnai vaikščiojau į tualetą, – rašė ji socialiniame tinkle „X“ (buvęs „Twitter“). – Jie nepažadėjo nei viešbučio, nei kito skrydžio registracijos. Aš turėjau vaistų ir man jau pagerėjo. Štai koks klientų aptarnavimas...“
„Kadangi mane skubino išlipti, mano pinigai liko pas kelionės draugus, o oro linijų atstovai atsisakė sumokėti už taksi iki viešbučio, esančio už 20 min. kelio“, – rašė Joanna ir pridūrė, kad po pokalbio su juo ji apsipylė ašaromis.
Nors, pasak jos, kitas oro linijų darbuotojas buvo daug malonesnis, jis vis tiek atsisakė duoti pakartotinio skrydžio užsakymo registracijos numerį ir liepė kitą dieną grįžti į oro uostą ir pasiteirauti prie langelio.
Grįžusi namo moteris pateikė keletą patarimų žmonėms, kurie nenori atsidurti panašioje situacijoje.
„Mano patarimas – pasitikrinkite, ar ten, kur keliaujate dažnai pasitaiko skrandžio infekcijų, vartokite probiotikus ir pan. Jei jūsų paprašys išlipti iš lėktuvo, neskubėkite ir pasiimkite piniginę, pasą, vaistus.
Pasiteisino kalbų mokymosi ir vertimo programėlės. Jei personalas grubus, pareikalaukite, kad jums padėtų kitas darbuotojas“, – pridūrė ji.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!