Po kukliai atrodančiu kėbulu slypėjo vamzdelinė konstrukcija, per vidurį sumontuotas variklis ir galinių varančiųjų ratų pavara. Superautomobiliuose naudojama komponuotė buvo suporuota su 2.0 litrų, keturių cilindrų benzininiu varikliu. Tai nebuvo visiškai naujas agregatas. „Moskvich“ inžinieriai išrinko „UZAM-412“ motorą, padidino darbinį tūrį ir sumontavo keletą didesnį spaudimą sugebančių atlaikyti detalių.
Automobilis buvo pradėtas konstruoti 1984 metų pabaigoje, tačiau dėl įvairiausių kliūčių ir pinigų trūkumo, projektas buvo užbaigtas tik 1988 metais. Tuomet „Group B“ ralio bolidus buvo galima išvysti tik televizijos ekranuose arba senesniuose žurnaluose.
Kadangi automobilis negalėjo dalyvauti pasaulio ralio čempionato varžybose, inžinieriai nusprendė „2141-KR“ pritaikyti „Group A/5“ čempionatui. Tačiau inžinieriams net nepradėjus keisti bolido komponentų, „Moskvich“ ir Tarybų Sąjungos valdžia nusprendė, jog toks projektas neduos jokios naudos. Finansavimas buvo nutrauktas, o automobilį sukūrusi inžinierių grupė buvo išskirstyta.
Bolido specifikacijos :
- Variklis - sumontuotas per vidurį, 2.0 litrų darbinio tūrio.
- Galia - 175 arklio galios.
- Maks. greitis - 200 km/val.
- Aukštis - 1360 mm.
- Ilgis - 3860 mm.
- Svoris - 890 kilogramų.