Prieš pat lenktynių pradžią trasą užklupo lietus. Teisėjai delsė išleisti pilotus į trasą, o galiausiai jiems buvo leista apsukti keletą ratų paskui saugos automobilį. Tuo metu lietus dar suintensyvėjo ir nuspręsta parodyti raudoną vėliavą. Vėliau buvo pranešta, kad prieš lenktynių startą trasoje buvo problemų su elektra, todėl nuspręsta atsisakyti starto iš vietos. Po maždaug valandos laukimo lenktynės pagaliau buvo pratęstos. Tuomet ir prasidėjo svarbiausias taktinis žaidimas – komandos sprendė, kada keistis pilnai šlapiai trasai skirtas padangas į tarpinėms sąlygoms ar net sausai trasai skirtas padangas.
Pirmasis iš lyderių surizikavo meksikietis Sergio Perezas („Red Bull“). Jis važiavo trečias ir nusprendė pasirinkti tarpinėms sąlygoms skirtas padangas. Meksikietis, vos grįžęs į trasą, ėmė „štampuoti“ rekordinius sektorių laikus. Tai pamatė lyderis monakietis Charlesas Leclecas („Ferrari“) ir olandas Maxas Verstappenas („Red Bull“).
Visgi, tuo metu jau buvo per vėlu. S.Perezas per vieną ratą buvo 6-7 sek. greitesnis už visus favoritus, todėl Ch.Leclercas ir M.Verstappenas į trasą grįžo už meksikiečio. Lyderiu trumpam tapo ispanas Carlosas Sainzas („Ferrari“), pareiškęs, kad išbus trasoje tol, kol galės dėtis sausai trasai skirtas padangas.
Galiausiai „Ferrari“ pakvietė C.Sainzą į boksus ir kažkodėl tą pačią žinutę perdavė neseniai stojusiam Ch.Leclercui. Monakietis jau buvo įsukęs į techninio aptarnavimo juostą, kai „Ferrari“ inžinierius ėmė rėkti Ch.Leclercui, kad jis liktų trasoje. Monakietis sureaguoti į šį reikalavimą jau neturėjo laiko, o boksuose gaišo brangias sekundes, laukdamas, kol mechanikai aptarnaus C.Sainzą.
„Red Bull“ pilotai į boksus pasuko kitame rate ir pasinaudojo „Ferrari“ komandos chaosu. S.Perezas į trasą grįžo pirmas, M.Verstappenas – trečias. C.Sainzas tuo metu važiavo antras, o nelaimėlis Ch.Leclercas nukrito į ketvirtą vietą ir keikė komandos vadovus. Pats C.Sainzas galėjo pretenduoti į pergalę, jei grįžęs iš boksų nebūtų užstrigęs už Nicholaso Latifi („Williams“).
Per likusį laiką ypatingų pokyčių lyderių ketverte neįvyko. Tiesa, lenktynės trumpam vėl buvo sustabdytos po Micko Schumacherio avarijos. „Haas“ piloto bolidas po kontakto su barjerais lūžo į dvi dalis. Nors vaizdas buvo šiurpus, sportininkas rimtesnių sužeidimų išvengė. M.Schumacheris pats išlipo iš bolido ir savo jėgomis paliko įvykio vietą.
Po lenktynių prie prancūzo Estebano Ocono („Alpine“) laiko už ankstesnį incidentą su Lewisu Hamiltonu („Mercedes“) buvo pridėtos 5 sek. Tai nubloškė prancūzą iš 9-os vietos į 12-ą ir paliko jį už taškų zonos.
M.Verstappenas su 125 taškais išliko čempionato lyderiu, o prie Ch.Leclerco (116) dar labiau priartėjo S.Perezas (110). Konstruktorių įskaitos lyderių trejetą sudaro „Red Bull“ (235), „Ferrari“ (199) bei „Mercedes“ (134).
Aštuntosios sezono lenktynės – Azerbaidžano GP – Baku mieste įvyks birželio 12 d.