„Vyliausi, kad Varšuvos mada sudomins vilniečius, bet tokių rezultatų tikrai nesitikėjau. Dar iki oficialaus parduotuvės atidarymo pardavėme beveik pusę atsivežtų juvelyrinių dirbinių ir aksesuarų“, - džiūgavo Varšuvoje įsikūrusio dizaino salono ir virtualios platformos nepriklausomiems dizaineriams „Showroom“ įkūrėjas Michal Juda. Momentinės Varšuvos dizaino parduotuvės atidaryme sukosi žinomas Lietuvos dizaineris A. Pogrebnojus su žmona Monika Račiūnaite, jaunasis kino režisierius Romas Zabarauskas, fotografė Rūta Jankauskaitė (Marla Singer) su vyru, šokolado meistras Domantas Užpalis.
A. Pogrebnojus Lenkijos madą Vilniui pristačiusiam Michal Juda žadėjo pasisekimą: „Su tokiomis kainomis čia tuoj neliks mažiausiai pusės to, ką matau“.
Paklaustas apie vilniečių gatvės madą, Lenkijos dizainą atstovaujantis M. Juda stebėjosi lietuvių kuklumu. „Jeigu tokį renginį organizuotume Varšuvoje, čia būtų pilna visokių spalvotų keistuolių, taip vadinamų „mados aukų“. O vilniečiai man pasirodė labai nedrąsūs“, - atviravo svečias iš Varšuvos.
Varšuvos dizaino „pop-up“ parduotuvėje vilniečiai kviečiami susipažinti su kaimyninės šalies nepriklausomų dizainerių kūryba. Čia galima rasti gatvės mados, „urban“ stiliaus gaminių ir minimalistinio, funkcionalaus dizaino, vienetinių paltų, švarkų, kepurių, suknelių, palaidinių, įvairiausiais raštais puoštų tamprių, originalių vyriškų kuprinių, kelnių ir džinsų, unikalių aksesuarų.
Iki gruodžio 21 d. veiksiančioje šventinėje Varšuvos dizaino „pop-up“ parduotuvėje pirmą kartą Lietuvoje pristatomi tokie mados prekių ženklai kaip „Herzlich Wilkommen“, „DEEP TRIP“, „LOUS“, „Mozcau“, „Mulholland Life“, „Nubee“, „The Hive“, „Unikke Design“, „US“, „Anoi“, „Mia Manufacture“, „KOMBOKOLOR“, „MeWant“, „Hold Me Tights“, „Piotr Czachor“.