Vincentas Van Goghas nutapė 1887-ų m. peizažą „Pievelė“ ant drobės su anksčiau nutapytu moters portretu. Tokią išvadą padarė Nyderlandų ir Vokietijos mokslininkai, ištyrę drobę sinchrotroniniais rentgeno spinduliais fluorescentinės spektrografijos metodu, praneša dienraštis „Los Angeles Times“, cituojantis ištraukas iš jų mokslinio darbo, išspausdinto žurnale „Analytical Chemistry“.
Tai, kad „Pievelė“ slepia ankstesnį portretą, buvo žinoma ir anksčiau; jo kontūrus buvo galima matyti įprastose rentgeno nuotraukose. Tačiau olandų menotyrininkas Jorisas Dikas iš Delfto technikos universiteto ir vokiečių fizikai, dirbantys su Hamburgo elektroniniu sinchrotronu, ištyrė drobę naudodami intensyvų rentgeno spinduliavimą. Indukuoto spinduliavimo tyrinėjimai leido jiems sukurti trimatį pigmentų pasiskirstymo drobėje „žemėlapį“. Tolesnė analizė leido ne tik nustatyti portrete pavaizduoto veido kontūrus, bet ir detaliai atkurti jo bruožus.
Moters veido atvaizdas, paslėptas po vėliau nutapytu peizažu, primena vieną iš veidų, pavaizduotų žymiame ankstyvajame Van Gogho paveiksle „Bulvių valgytojai“ (1885).
Menininkui, kuris beveik visą gyvenimą gyveno skurdžiai, pakartotinas tos pačios drobės panaudojimas buvo įprastas dalykas. Menotyrininkai tikisi, kad dabar turės naują įrankį, leisiantį jiems geriau įsivaizduoti Van Gogho paveikslų sukūrimo istoriją.