• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2012 metais Toyota kartu su Subaru pristatė ilgai lauktą premjerą - galiniais ratais varomą, kompaktišką kupė, kuris turėjo tapti modernių hot hatch'ų alternatyva.
Galiniais ratais varomi automobiliai nėra pigūs, todėl ne veltui Toyota ir Subaru susivienijo tam, kad galėtų pasiūlyti pakankamai pigų, klasikinės komponuotės automobilį.
Nors daugelis automobilių tema rašančių žurnalistų išgyrė GT86, BRZ, FR-S valdymo savybes, tačiau dviejų litrų benzininis variklis nebuvo lepinamas gausiais komplimentais. Norint išspręsti galios trūkumą, reikia pasiraitoti rankoves ir kibti į darbą. Juk tai automobilių entuziastų kasdienybė.

2012 metais Toyota kartu su Subaru pristatė ilgai lauktą premjerą - galiniais ratais varomą, kompaktišką kupė, kuris turėjo tapti modernių hot hatch'ų alternatyva.
Galiniais ratais varomi automobiliai nėra pigūs, todėl ne veltui Toyota ir Subaru susivienijo tam, kad galėtų pasiūlyti pakankamai pigų, klasikinės komponuotės automobilį.
Nors daugelis automobilių tema rašančių žurnalistų išgyrė GT86, BRZ, FR-S valdymo savybes, tačiau dviejų litrų benzininis variklis nebuvo lepinamas gausiais komplimentais. Norint išspręsti galios trūkumą, reikia pasiraitoti rankoves ir kibti į darbą. Juk tai automobilių entuziastų kasdienybė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

10833717163_7573c0efbf_o


Bent jau Jungtinėse Amerikos Valstijose, Toyota GT86 turi kitokį vardą. Jis demokratiškiausioje pasaulio šalyje geriau žinomas kaip Scion FR-S. Vos tik pasirodęs prekyboje, bendras Toyota ir Subaru inžinierių kūrinys sukėlė nemažą sąmyšį, ypač Amerikoje.
Šiuo automobiliu susižavėjo ir straipsnio herojus Miguelis. Jam patiko koncepcija ir mintis, kad FR-S/GT86 yra moderni AE86 interpretacija. Vis dėlto, ar verta iškeisti ne pirmos jaunystės Subaru WRX į silpnesnį ir ne tokį praktišką automobilį? Geras klausimas į kurį atsakymų Miguelis ieškojo Varis, Kei Muira, INGS Japan ir kitose šio modelio tobulinimų užsiimančiose įmonėse.

REKLAMA

10833553684_91a62ea093_o


Kas privertė vaikiną apsispręsti? Norėdamas iš WRX'o išspausti dar daugiau arklio galių, reikėjo pagalvoti apie tvirtesnę transmisiją, variklio komponentus ir dar daugybę detalių, kurios galutinę projektą sąmata pakeltų į visiškai naują lygį. Todėl Miguelis nusprendė spjauti į WRX'ą ir iškeliavo į Toyota markės atstovybę, kurioje įsigijo juodos spalvos Scion FR-S.
Nesukime žodžių į vatą ir pereikime prie modifikacijų sąrašo. Šiuo  metu FR-S turi pilną Varis Japan kėbulo detalių paketą. Bamperiai, lip'as, slenksčiai. Viskas atkeliavo iš Varis Japan dirbtuvių.
Galiniai žibintai atkeliavo iš Vertex Japan, vairas Nardi Sport Rally, reguliuojamo aukščio amortizatoriai atkeliavo iš Stance USA, priekinis stabilizatorius iš Cusco.
Ratlankiai? SSR Professor SP3, kurių išmatavimai 18x9.5 (priekyje) ir 18x10 (gale).

10833717263_94ceb6f98d_o


Interneto platybėse suradote ką nors įdomaus? O galbūt norite parodyti kokį nors bajerį, projektą ar tiesiog su mumis pasilabinti? Rašykite : 
[email protected]










REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų