Bent jau Jungtinėse Amerikos Valstijose, Toyota GT86 turi kitokį vardą. Jis demokratiškiausioje pasaulio šalyje geriau žinomas kaip Scion FR-S. Vos tik pasirodęs prekyboje, bendras Toyota ir Subaru inžinierių kūrinys sukėlė nemažą sąmyšį, ypač Amerikoje.
Šiuo automobiliu susižavėjo ir straipsnio herojus Miguelis. Jam patiko koncepcija ir mintis, kad FR-S/GT86 yra moderni AE86 interpretacija. Vis dėlto, ar verta iškeisti ne pirmos jaunystės Subaru WRX į silpnesnį ir ne tokį praktišką automobilį? Geras klausimas į kurį atsakymų Miguelis ieškojo Varis, Kei Muira, INGS Japan ir kitose šio modelio tobulinimų užsiimančiose įmonėse.
Kas privertė vaikiną apsispręsti? Norėdamas iš WRX'o išspausti dar daugiau arklio galių, reikėjo pagalvoti apie tvirtesnę transmisiją, variklio komponentus ir dar daugybę detalių, kurios galutinę projektą sąmata pakeltų į visiškai naują lygį. Todėl Miguelis nusprendė spjauti į WRX'ą ir iškeliavo į Toyota markės atstovybę, kurioje įsigijo juodos spalvos Scion FR-S.
Nesukime žodžių į vatą ir pereikime prie modifikacijų sąrašo. Šiuo metu FR-S turi pilną Varis Japan kėbulo detalių paketą. Bamperiai, lip'as, slenksčiai. Viskas atkeliavo iš Varis Japan dirbtuvių.
Galiniai žibintai atkeliavo iš Vertex Japan, vairas Nardi Sport Rally, reguliuojamo aukščio amortizatoriai atkeliavo iš Stance USA, priekinis stabilizatorius iš Cusco.
Ratlankiai? SSR Professor SP3, kurių išmatavimai 18x9.5 (priekyje) ir 18x10 (gale).
Interneto platybėse suradote ką nors įdomaus? O galbūt norite parodyti kokį nors bajerį, projektą ar tiesiog su mumis pasilabinti? Rašykite :
[email protected]