Londono modelių agentūros „Ugly Models“ („Modeliai - baidyklės“) vadovas Markas Frenčas (Marc French) vadina savo žmones „charakteringais tipais“. Anot jo, reklamoje jie jau seniai užima toli gražu ne nereikšmingą poziciją: vis daugiau firmų nori originalumo ir išradingai sugalvotų istorijų, o ne blizgesio ir to paties tipo veidų.
Į klausimą, ar nesijaučia pažemintas, gaudamas „baidyklės“ vaidmenis, Delas reaguoja ramiai. Jis sako, kad visada buvo savimi pasitikintis neprisitaikėlis, o darbas, būnant „charakteringu tipu“, kur kas mažiau įtemptas, negu klasikinio modelio darbas – pavyzdžiui, žymiai mažiau laiko sugaištama makiažui.
Dabar Delas rengiasi įkurti Berlyne savo paties charakteringų modelių agentūrą. Anot jo, Anglijoje reklamoje reguliariai rodomi eiliniai žmonės, o Vokietijoje tą daro nelabai noriai. Jam taip pat nesuprantama, kodėl reklamose šitiek įžymybių: „Kas gi galės pastatyti save į jų vietą?“.
Londono modelių agentūros vadovas M. Frenčas mano, kad ateitis priklauso charakteringiems veidams, kadangi „visumoje jie malonesni akiai, negu nugludinti ir idealūs“.
Londono agentūra, turinti 30 metų istoriją, yra užėmusi tvirtas pozicijas rinkoje, o „modelio – baidyklės“ darbas yra populiarus, rašo autorius. M. Frenčas pasakoja, kad viena moteris per aštuonerius metus tris kartus bandė pasirašyti sutartį su agentūra ir net atsisakė savo pagrindinio darbo. Anot jo, „modeliai, kurie nori pakliūti į agentūros kartalogą, pirmiausia turi pranešti apie save, prisistatyti“.
Agentūros modeliai dalyvavo daugelyje projektų ir filmų, pavyzdžiui, filme „Haris Poteris“, rašo autorius.