• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Patys geriausi, patys trokštamiausi japoniški automobiliai buvo skirta tik Japonijos rinkai. Nenusakomas skaičius įvairiausių modelių ir modifikacijų retkarčiais sukelia didžiulį pykti, nes kodėl europiečiai neturėjo galimybės įsigyti „Mazda Eunos Cosmo“, „Nissan S15“ ar net „Mitsubishi FTO“, kuris būtų galėjęs užimti tarpinę vietą tarp „Eclipse“ ir „EVO“ modelių?
„Mitsubishi FTO“ buvo vienas pirmųjų šios markės sportiškų modelių. Pirmoji „FTO“ modelio karta pasirodė 1971 metais ir gimtojoje Japonijoje užsitarnavo kaip žvitraus, komfortiško ir patikimo automobilio vardą. 1975 metais „Mitsubishi“ nutraukė „FTO“ gamybą ir susikoncentravo į kitų modelių tobulinimą, tačiau 1992 metais vienas „Mitsubishi“ dizaineris pristatė modernią „FTO“ modelio interpretaciją, kuri vėliau sužavėjo ne tik inžinierius, bet ir „Mitsubishi“ vadovus.

Patys geriausi, patys trokštamiausi japoniški automobiliai buvo skirta tik Japonijos rinkai. Nenusakomas skaičius įvairiausių modelių ir modifikacijų retkarčiais sukelia didžiulį pykti, nes kodėl europiečiai neturėjo galimybės įsigyti „Mazda Eunos Cosmo“, „Nissan S15“ ar net „Mitsubishi FTO“, kuris būtų galėjęs užimti tarpinę vietą tarp „Eclipse“ ir „EVO“ modelių?
„Mitsubishi FTO“ buvo vienas pirmųjų šios markės sportiškų modelių. Pirmoji „FTO“ modelio karta pasirodė 1971 metais ir gimtojoje Japonijoje užsitarnavo kaip žvitraus, komfortiško ir patikimo automobilio vardą. 1975 metais „Mitsubishi“ nutraukė „FTO“ gamybą ir susikoncentravo į kitų modelių tobulinimą, tačiau 1992 metais vienas „Mitsubishi“ dizaineris pristatė modernią „FTO“ modelio interpretaciją, kuri vėliau sužavėjo ne tik inžinierius, bet ir „Mitsubishi“ vadovus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

FTO (1)


Per rekordiškai trumpą laiką (mažiau nei dvejus metus) „Mitsubishi“ sukūrė bendro naudojimo keliams skirtą „FTO“ modelį, kuris nuo kitų modelių išsiskyrė savo išvaizda ir variklių gama. Automobilis buvo komplektuojamas su 1.8 litro keturių cilindrų arba 2.0 litrų šešių cilindrų motorais, kurių pajėgumas siekė nuo 125 iki 200 arklio galių.
Kadangi „FTO“ buvo sukurtas ant tos pačios platformos kaip ir „Eclipse“, jis turėjo priekinių varančiųjų ratų pavarą.
Oficialiai „Mitsubishi FTO“ buvo pardavinėjamas tik Japonijoje, tačiau metams bėgant šis modelis pasirodė D.Britanijos, Australijos, N.Zelandijos bendro naudojimo keliuose. Pasak D.Britanijos „Mitsubishi“ klubo narių, vien į D.Britaniją buvo eksportuota net 20 tūkst. „FTO“ modelių.

REKLAMA

FTO (2)


Tad ką mes čia turime? Turime kompaktišką kupė su priekinių varančiųjų ratų pavara ir šešių cilindrų varikliu. Kaip ir nieko ypatingo, ar ne? Tačiau Jūs dar kartą pažvelkite į šį automobilį ir pasakykite, jog Jūs jo nenorėtumėte? Jeigu „FTO“ valdosi taip pat smagiai kaip ir „Eclipse“, šį modelį iškart reikėtų įrašyti į „Must Have“ automobilių sąrašą.
Galbūt taip bus galima padaryti, kai Lietuvoje galėsime be jokių kliūčių eksploatuoti automobilius su vairu dešinėje pusėje?



 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų