Per rekordiškai trumpą laiką (mažiau nei dvejus metus) „Mitsubishi“ sukūrė bendro naudojimo keliams skirtą „FTO“ modelį, kuris nuo kitų modelių išsiskyrė savo išvaizda ir variklių gama. Automobilis buvo komplektuojamas su 1.8 litro keturių cilindrų arba 2.0 litrų šešių cilindrų motorais, kurių pajėgumas siekė nuo 125 iki 200 arklio galių.
Kadangi „FTO“ buvo sukurtas ant tos pačios platformos kaip ir „Eclipse“, jis turėjo priekinių varančiųjų ratų pavarą.
Oficialiai „Mitsubishi FTO“ buvo pardavinėjamas tik Japonijoje, tačiau metams bėgant šis modelis pasirodė D.Britanijos, Australijos, N.Zelandijos bendro naudojimo keliuose. Pasak D.Britanijos „Mitsubishi“ klubo narių, vien į D.Britaniją buvo eksportuota net 20 tūkst. „FTO“ modelių.
Tad ką mes čia turime? Turime kompaktišką kupė su priekinių varančiųjų ratų pavara ir šešių cilindrų varikliu. Kaip ir nieko ypatingo, ar ne? Tačiau Jūs dar kartą pažvelkite į šį automobilį ir pasakykite, jog Jūs jo nenorėtumėte? Jeigu „FTO“ valdosi taip pat smagiai kaip ir „Eclipse“, šį modelį iškart reikėtų įrašyti į „Must Have“ automobilių sąrašą.
Galbūt taip bus galima padaryti, kai Lietuvoje galėsime be jokių kliūčių eksploatuoti automobilius su vairu dešinėje pusėje?