Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Daugelis turbūt jau buvote susitaikę su mintimi, jog Mitsubishi nutrauks EVO X gamybą, tačiau vienas didžiausių Japonijos automobilių gamintojų pranešė, kad dešimtos evoliucijos modelio gyvenimas bus pratęstas dar vienerius metus, tačiau yra vienas smulkmena.
Truputėlį atnaujintas modelis bus parduodamas tik Jungtinėse Amerikos Valstijose. Pasak kompanijos atstovų, priimti tokį sprendimą privertė daugybės Mitsubishi atstovybių skundų, nes EVO X yra vienas svarbiausių modelių norint reklamuoti Mitsubishi markės produktus ir vardą Šiaurės Amerikoje.
Taigi, amerikietiška ir šiek tiek atnaujinta EVO X versija turės gausesnę įrangą, 2 litrų benzininį motorą išvystantį 291 arklio galią, penkių bėgių mechaninę pavarų dėžę ir keletą kosmetinių patobulinimų, kurie automobilio valdymo savybių nepakeis.
Ar tai ženklas, jog Mitsubishi apsigalvojo ir ruošiasi pristatyti vienuoliktą modelio evoliuciją? Tikrai ne. Mitsubishi oficialiame spaudos pranešime teigia, kad tai bus paskutinis EVO modelis. Japonai tikrai nesiruošia pristatyti tokios pačios koncepcijos sedano, kuris turėtų turbininį benzininį motorą ir keturių varomųjų ratų sistemą. Vietoj to, Mitsubishi nori išnaudoti elektromobiliuose naudojamų baterijų privalumus.
Daugelis turbūt jau buvote susitaikę su mintimi, jog Mitsubishi nutrauks EVO X gamybą, tačiau vienas didžiausių Japonijos automobilių gamintojų pranešė, kad dešimtos evoliucijos modelio gyvenimas bus pratęstas dar vienerius metus, tačiau yra vienas smulkmena.
Truputėlį atnaujintas modelis bus parduodamas tik Jungtinėse Amerikos Valstijose. Pasak kompanijos atstovų, priimti tokį sprendimą privertė daugybės Mitsubishi atstovybių skundų, nes EVO X yra vienas svarbiausių modelių norint reklamuoti Mitsubishi markės produktus ir vardą Šiaurės Amerikoje.
Taigi, amerikietiška ir šiek tiek atnaujinta EVO X versija turės gausesnę įrangą, 2 litrų benzininį motorą išvystantį 291 arklio galią, penkių bėgių mechaninę pavarų dėžę ir keletą kosmetinių patobulinimų, kurie automobilio valdymo savybių nepakeis.
Ar tai ženklas, jog Mitsubishi apsigalvojo ir ruošiasi pristatyti vienuoliktą modelio evoliuciją? Tikrai ne. Mitsubishi oficialiame spaudos pranešime teigia, kad tai bus paskutinis EVO modelis. Japonai tikrai nesiruošia pristatyti tokios pačios koncepcijos sedano, kuris turėtų turbininį benzininį motorą ir keturių varomųjų ratų sistemą. Vietoj to, Mitsubishi nori išnaudoti elektromobiliuose naudojamų baterijų privalumus.