• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vertingiausių pasaulio prekės ženklų reitinge „Best Global Brands“ automobilių gamintoja „MINI“ per pastaruosius metus padarė didžiausią pažangą – jos prekės ženklo vertės prieaugis sudarė 18 proc. ir buvo didžiausias tarp visų premium segmento automobilių gamintojų. Šiuo metu „MINI“ prekės ženklas vertinamas 4,9 mlrd. JAV dolerių ir užima 88 vietą vertingiausių pasaulio prekės ženklų šimtuke.
Didėjančią „MINI“ prekės ženklo vertę pagrindžia ir geri pardavimų rezultatai – per aštuonis 2016 m. mėnesius visame pasaulyje parduota daugiau kaip 223 tūkst. „MINI“ modelių. Palyginti su tuo pačiu ankstesnių metų laikotarpiu, šis skaičius padidėjo 5,7 procento. Pagrindinis pardavimų augimo veiksnys – universalusis „MINI Clubman“ modelis.
„MINI“ prekės ženklo populiarumas nuosekliai auga ir Lietuvoje – per pirmuosius devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, šalyje užregistruota 7 proc. daugiau naujų „MINI“ automobilių. Šiuos automobilius dažniausiai renkasi jauni profesionalai, vertinantys „MINI“ prekės ženklo atspindimą dinamišką ir stilingą gyvenimo būdą“, – sako „Modus Group“ atstovas, BMW ir „MINI“ prekės ženklų vadovas Lietuvoje Aurimas Tamašauskas.
Prie išaugusios „MINI“ prekės ženklo vertės prisidėjo praėjusiais metais išgryninta rinkodaros strategija, akcentuojanti patrauklų dizainą, autentišką vertę ir vartotoją įkvepiančias emocijas. Remiantis šia strategija „MINI“ savo komunikacijoje atsisakė perteklinio turinio ir pastangas sukoncentravo į kelias pagrindines žinutes prekės ženklo gerbėjams.
„MINI“ prekės ženklas siekia atspindėti miestietišką gyvenimo ritmą, o šią filosofiją geriausiai perteikia šią vasarą pristatytas koncepcinis automobilis „MINI VISION NEXT 100“. Pagrindinė šio koncepcinio modelio idėja – užtikrinti suasmenintą kelionę ir dar geriau prisitaikyti prie kiekvieno naudotojo poreikių.
Be to, „MINI“ neapsiriboja tik automobiliais, šis prekės ženklas investuoja į kitas perspektyvias sritis. Šių metų pabaigoje Niujorke, JAV duris atvers naujas dizaino centras „A/D/O“, kurio atsiradimą inicijavo „MINI“. Šis prekės ženklas taip pat prisideda prie verslo akceleratoriaus „URBA-X“, investuojančio į verslo idėjas, kuriomis siekiama pagerinti gyvenimą urbanizuotose vietovėse.
Agentūros „Interbrand“ sudaromas pasaulinis prekės ženklų reitingas „Best Global Brands“ skelbiamas septynioliktą kartą. Per 2015 m. vidutinė šimto vertingiausių pasaulio prekės ženklų vertė padidėjo 4,8 procento.
 

Vertingiausių pasaulio prekės ženklų reitinge „Best Global Brands“ automobilių gamintoja „MINI“ per pastaruosius metus padarė didžiausią pažangą – jos prekės ženklo vertės prieaugis sudarė 18 proc. ir buvo didžiausias tarp visų premium segmento automobilių gamintojų. Šiuo metu „MINI“ prekės ženklas vertinamas 4,9 mlrd. JAV dolerių ir užima 88 vietą vertingiausių pasaulio prekės ženklų šimtuke.
Didėjančią „MINI“ prekės ženklo vertę pagrindžia ir geri pardavimų rezultatai – per aštuonis 2016 m. mėnesius visame pasaulyje parduota daugiau kaip 223 tūkst. „MINI“ modelių. Palyginti su tuo pačiu ankstesnių metų laikotarpiu, šis skaičius padidėjo 5,7 procento. Pagrindinis pardavimų augimo veiksnys – universalusis „MINI Clubman“ modelis.
„MINI“ prekės ženklo populiarumas nuosekliai auga ir Lietuvoje – per pirmuosius devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, šalyje užregistruota 7 proc. daugiau naujų „MINI“ automobilių. Šiuos automobilius dažniausiai renkasi jauni profesionalai, vertinantys „MINI“ prekės ženklo atspindimą dinamišką ir stilingą gyvenimo būdą“, – sako „Modus Group“ atstovas, BMW ir „MINI“ prekės ženklų vadovas Lietuvoje Aurimas Tamašauskas.
Prie išaugusios „MINI“ prekės ženklo vertės prisidėjo praėjusiais metais išgryninta rinkodaros strategija, akcentuojanti patrauklų dizainą, autentišką vertę ir vartotoją įkvepiančias emocijas. Remiantis šia strategija „MINI“ savo komunikacijoje atsisakė perteklinio turinio ir pastangas sukoncentravo į kelias pagrindines žinutes prekės ženklo gerbėjams.
„MINI“ prekės ženklas siekia atspindėti miestietišką gyvenimo ritmą, o šią filosofiją geriausiai perteikia šią vasarą pristatytas koncepcinis automobilis „MINI VISION NEXT 100“. Pagrindinė šio koncepcinio modelio idėja – užtikrinti suasmenintą kelionę ir dar geriau prisitaikyti prie kiekvieno naudotojo poreikių.
Be to, „MINI“ neapsiriboja tik automobiliais, šis prekės ženklas investuoja į kitas perspektyvias sritis. Šių metų pabaigoje Niujorke, JAV duris atvers naujas dizaino centras „A/D/O“, kurio atsiradimą inicijavo „MINI“. Šis prekės ženklas taip pat prisideda prie verslo akceleratoriaus „URBA-X“, investuojančio į verslo idėjas, kuriomis siekiama pagerinti gyvenimą urbanizuotose vietovėse.
Agentūros „Interbrand“ sudaromas pasaulinis prekės ženklų reitingas „Best Global Brands“ skelbiamas septynioliktą kartą. Per 2015 m. vidutinė šimto vertingiausių pasaulio prekės ženklų vertė padidėjo 4,8 procento.
 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų