Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
John Cooper Works specialistų kuriama versija atsisakys 1.6 litro, keturių cilindrų variklio. Jį pakeis dviejų litrų benzininis agregatas, kuris išvystys maždaug 230 arklio galių.
Tą patį BMW B48 variklį MINI montuoja į silpnesnę Cooper S versiją, kuri išvysto 190 arklio galių ir leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 7 sekundės.
Nežinome kokius patobulinimus šiam varikliui atliks John Cooper Works specialistai, tačiau pasak neoficialių šaltinių, B48 agregatas galingiausioje MINI hečbeko versijoje išvystys 230 arklio galių ir 349 NM sukimo momentą.
Jeigu vokiečių inžinierių sukurtas variklis iš tikrųjų išvystys 230 arklio galių, jis greičiausiai padės mažajam MINI hečbekui iki 100 km/val. įsbėgėti per maždaug 6 sekundes arba mažiau.
Su tokia raketa galėtumėte „nubausti“ ne vieną erelį.
John Cooper Works specialistų kuriama versija atsisakys 1.6 litro, keturių cilindrų variklio. Jį pakeis dviejų litrų benzininis agregatas, kuris išvystys maždaug 230 arklio galių.
Tą patį BMW B48 variklį MINI montuoja į silpnesnę Cooper S versiją, kuri išvysto 190 arklio galių ir leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 7 sekundės.
Nežinome kokius patobulinimus šiam varikliui atliks John Cooper Works specialistai, tačiau pasak neoficialių šaltinių, B48 agregatas galingiausioje MINI hečbeko versijoje išvystys 230 arklio galių ir 349 NM sukimo momentą.
Jeigu vokiečių inžinierių sukurtas variklis iš tikrųjų išvystys 230 arklio galių, jis greičiausiai padės mažajam MINI hečbekui iki 100 km/val. įsbėgėti per maždaug 6 sekundes arba mažiau.
Su tokia raketa galėtumėte „nubausti“ ne vieną erelį.