• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jau šį savaitgalį TV3 eterį pasieks socialinė reklama, kurią, reaguodama į pastaruoju metu viešąją erdvę užplūdusias žinias apie mušamus vaikus, sukūrė televizijos kūrybinė komanda.

5

Jau šį savaitgalį TV3 eterį pasieks socialinė reklama, kurią, reaguodama į pastaruoju metu viešąją erdvę užplūdusias žinias apie mušamus vaikus, sukūrė televizijos kūrybinė komanda.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Nebegalime būti akli ir kurti. Nebegalime gyventi savotiškame socialiniame burbule, tikėdami, kad jei aš ar mano draugai to nedaro, tai galbūt jokia problema ir neegzistuoja. Užtenka pažiūrėti į skaičius, kad pašiurptų oda, o ką kalbėti apie vaizdus, kuriuos pastaruoju metu matome žiniasklaidoje ir socialinėje erdvėje. Kažkas turi supurtyti visuomenę, kad visi vieningai išguitume smurtą iš savo kasdienybės“, – kalbėjo TV3 generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė.

REKLAMA

Socialinio klipo režisierius Mindaugas Rainys pripažino, kad tai buvo vienas sunkiausių darbų jo gyvenime: „Žinoma, filmavime nebuvo nei tikro smurto, nei slogios nuotaikos, stengėmės, kad ir besifilmuojantis berniukas jaustųsi kuo geriau. Suvokiau, kodėl tai darome, ir tai buvo puiki motyvacija. Jei bent keli žmonės pamatę klipą susimąstys apie tai, ką daro ir įdėmiau stebės, kas vyksta aplinkui, tikslas bus pasiektas. Tačiau didžiausias mano noras būtų, kad mūsų šalyje tiesiog nereikėtų tokių klipų ar socialinių akcijų“.

REKLAMA
REKLAMA

Prieš filmavimą ir po jo, jau matant galutinį rezultatą, su pagrindiniu klipo herojumi dešimtmečiu Dominyku bendravo paramos vaikams centro programos „Vaikystė be smurto“ vadovė, psichologė Ieva Daniūnaitė. Jos teigimu, berniuką taip pat reikėjo parengti, tam, kokie vaizdai su juo bus rodomi. „Filmavimasis socialinėje reklamoje gali sukelti vaikui įvairiausių jausmų – ir džiaugsmo dėl naujo patyrimo, ir liūdesio bei išgąsčio dėl pačios reklamos turinio. Svarbu, kad filmavime dalyvaujantis vaikas suprastų, jog smurtinis elgesys yra neleistinas bet kokiu atveju ir kad ši reklama ir yra kuriama tam, kad visi žmonės tai suprastų“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak reklamos specialistų, socialinė reklama turi šokiruoti, nes kitaip ji neatkreips žmonių dėmesio į problemą. Vis dėlto, kai kalba eina apie vaikus, bet koks, net suvaidintas smurtas vertinamas gerokai griežčiau. „Socialinė reklama, skatinanti atkreipti dėmesį į smurtą prieš vaikus, neleidžia visuomenei apsimesti, kad ši problema neegzistuoja. Greičiausiai kiekvienas iš mūsų pažįstame bent vieną skriaudžiamą vaiką. Tikiuosi, kad ši socialinė reklama, paskatins kiekvieną būti atidesnį šalia esančiam ir drąsiau ieškoti pagalbos“, – sako psichologė Ieva Daniūnaitė.

TV3 visus kviečia mylėti ir neskriausti savo vaikų, o jei matote skriaudžiamą – skambinkite 112. Nes be mūsų pagalbos jie gali neišgyventi.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų