Vos išsilaikius teises, Mindaugas važiavo apžiūrėti pirmojo „E30", kurį išsirinko skelbimų portale. „Atsimenu tą dieną kaip šiandien. Danga buvo šlapia, o 2,5 litro benzininį motorą turėjęs automobilis skersai eidavo net su trečia pavara", - neslėpdamas šypsenos pasakoja Mindaugas. Visgi jis buvo atkalbėtas, nes automobilio stovis buvo pakankamai apgailėtinas.
Apžiūrėjus nuvarytą arklį su „BMW" ženkliuku, Mindaugas nusprendė užsukti į Kauno automobilių turgų. Vos tik įkėlus koją į turgų, Mindaugą apėmė paranoja, jog šiandien namo jis turi grįžti su automobiliu. „Žiūrėjau įvairias „Ibizas", „Beškes" ir tada išvydau kaip kažkoks skustagalvis gazuoja mano kregždę. Tai buvo 1994 metais pagaminta, „M50Tub20", žydros spalvos sedanas su variklio defektu, prasta komplektacija ir parūdijusiu kėbulu", - pasakoja Mindaugas.
Šis kompaktiškas „BMW" sedanas pas Mindaugą rankose yra jau keturis metus. Mindaugas teigia, jog per tiek metų buvo ir „RAT Style" ir „Sticky Bombingas" ir dar visokio velnio. Vis dėlto į protą atvedė keletą draugų, kurie pakišo mintį automobilį apipavidalinti „German Style".
Daugybės modifikacijų automobilis neturi : Variklio skyrius standartinis, „MTS Technix" reguliuojamo aukščio amortizatoriai, priekinėse šakėse „M3" ekscentriniai sailentblokai, kėbulas šiemet savo jėgomis perdažytas, „M3" bamperiai, slenksčiai, moldingai, veidrodėliai, „AC Schnitzer" spoileris, „R.O.D" ratai, galas su rastafkėm, odinis salonas, „MOMO" vairas, „Schroth" sportiniai diržai.
Mindaugas teigia, jog ateityje norėtų po variklio gaubtu sumontuoti aštuonių cilindrų motorą, tačiau tada pasikeistų ir automobilio paskirtis. Mažoji kregždutė labiau tiktų savaitgaliais negu kiekvieną dieną.